خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید !

بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

 

بدین منظور:

ادامه مطلب ...

به جای انتظار برای بارگذاری ویدئوهای یوتیوب ، بازی کنید!

آیا می‌دانستید به جای انتظار کشیدن برای بارگذاری ویدئو در یوتیوب ، دایره چرخانی که به هنگام بارگذاری ویدئو نمایش داده می‌شود (همانند تصویر زیر) را میتوانید تبدیل به بازی Snake (مار) کنید ؟  

ادامه مطلب ...

باز کردن سایت هایی که به دلیل شلوغی و یا مشکلات سرور آپ نمیشوند

براتون پیش اومده که بخواهید وارد یه سایتی بشید و پیغامی براتون ظاهر بشه مبنی بر اینکه به علت شلوغی و یا مشکلات سرور سایت نمیتونه بالا بیاد؟ خب از این به بعد شما میتونید ۶۰ ٪ این مشکلات رو کم کنید فقط با .......

ادامه مطلب ...

۱۰۰ ترفند کاربردی ویندوز Xp

امروز براتون یه فایل پی دی اف گذاشتم که داخلش بیشتر از 100 ترفند ویندوز هست .!!! از ریجستری گرفته تا تغییر عملکرد اجزای سیستم . !!  

فایل جالبیه من خودم یه چندتاییش به کارم اومد سایزش هم کمه که میتونید از ادامه مطلب دان کنید.!!!

ادامه مطلب ...

مرکز مشاوره (حتما بخوانید)

مرکز مشاوره : چه نوع کامپیوتری دارید؟ 

مشتری : یک کامپیوتر سفید... 

************************************************** 

 مشتری : من توی پرینت گرفتن با رنگ قرمز مشکل دارم... 

مرکز : آیا شما پرینتر رنگی دارید؟ 

مشتری : نه. 

************************************************** 

ادامه مطلب ...

تولید عکس های Gif با کیفیتی در حد JPG

این کار توسط فتوشاپ امکان پذیر است و برای این کار از منوی File گزینه Save As for WEB را انتخاب می کنیم سپس در زیر قسمت Settings عبارت Jpeg را به Gif تغییر می دهیم و OK را می زنیم. 

عکسهایی که با این روش ایجاد می شوند دارای حجم کمتری نسبت به عکسهای jpg می باشند و برای استفاده در وبسایت ها مناسبند..!!!!

کلید میانبر برای تایپ آدرس های اینترنتی

تا به حال به این فکر کردید که چقدر در روز از اینترنت و تایپ آدرس های اینترنتی استفاده میکنید؟ 

و چقدر زجر آور هست که تمام کارکتر ها رو باید وارد کنید؟  

اگه دوست دارید که یه کوچولو راحت تر باشید ادامه مطلب رو از دست ندید. . . .

ادامه مطلب ...

تبدیل نوشتار به گفتار با ساخت یک برنامه توسط خود شما

احتمالا با نرم افزار Speech ویندوز کار کرده اید نرم افزاری که نوشته های شما رو براتون میخونه ولی تا به حال به این فکر کردید که شما هم میتونید همین نرم افزار رو با چندتا کد ساده بسازید؟ اگه دوست دارید برید ادامه مطلب مطمئنم که از ساختش لذت میبرید. . . . 

ادامه مطلب ...

کاریکاتور های باورنکردنی «Digital Art»

 

 توی این بخش یه سری کاریکاتور های دیجیتال آرت«Digital Art» گذاشتم تا فرقشون رو با کاریکاتورهای معمولی ببینید:  

 

 

 

برای دیدن تمامی کاریکاتورها با اندازه واقعی به ادامه مطلب مراجعه کنید « واقعا به دیدنش می ارزه »

ادامه مطلب ...

معرفی ۸ سایت برای دانلود رایگان فایل های psd

تا به حال شده دوست داشته باشید یه طرحی رو داخل فوتوشاپ درست کنید ولی حوصله درست کردن زمینه کار رو نداشته باشید؟!!  مطمئن هستم که براتون پیش اومده ولی امروز یه سری سایت بهتون معرفی میکنم که بتونید از داخلش این زمینه ها رو دانلود کنید !! البته اینو هم بگم که معمولا این زمینه ها رو باید خرید ولی چه کنیم دیگه آخر رفاقتیم گفتیم یه حال اساسی بدیم به دوست داران فوتوشاپ. . .

ادامه مطلب ...

معرفی ۸ سایت برای دانلود وکتورهای فتوشاپ

دوستانی که با فوتوشاپ کار میکنن به غیر از براش به وکتور هم نیاز دارند حالا من براتون چند تا سایت میزام که وکتور های جالبی میشه ازشون دانلود کرد. . . .

ادامه مطلب ...