خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

معرفی ۸ سایت برای دانلود وکتورهای فتوشاپ

دوستانی که با فوتوشاپ کار میکنن به غیر از براش به وکتور هم نیاز دارند حالا من براتون چند تا سایت میزام که وکتور های جالبی میشه ازشون دانلود کرد. . . .

دوستانی که با فوتوشاپ کار میکنن به غیر از براش به وکتور هم نیاز دارند حالا من براتون چند تا سایت میزام که وکتور های جالبی میشه ازشون دانلود کرد. . . . 

 

فایل های وکتور یکی از نیازهای هر طراح و هر کاربر فتوشاپ است. این فایل ها معمولاً با فرمت های AI , EPS , WMF و… شناخته می شوند. وکتورها در زمان طراحی به کمک طراحان می آیند و علاوه بر کاهش دادن زمان کیفیت کار را نیز بالا می برند. سایت های فارسی بسیاری هر روز تعدادی وکتور را برای دانلود قرار می دهند اما ما امروز قصد داریم ۲۰ سایت به شما معرفی کنیم که به نوعی منبع این سایت های فارسی هستند. در این سایت ها می توانید مجموعه های مختلف وکتور را به آسانی دانلود و از آن ها استفاده کنید:   

Vector Art 

Cool Vectors 

Vector 4 Free 

Vector Vally 

Vecteezy 

Vector Jungle 

Free Vectors 

Vector Magic

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد