خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

معرفی ۸ سایت برای دانلود رایگان فایل های psd

تا به حال شده دوست داشته باشید یه طرحی رو داخل فوتوشاپ درست کنید ولی حوصله درست کردن زمینه کار رو نداشته باشید؟!!  مطمئن هستم که براتون پیش اومده ولی امروز یه سری سایت بهتون معرفی میکنم که بتونید از داخلش این زمینه ها رو دانلود کنید !! البته اینو هم بگم که معمولا این زمینه ها رو باید خرید ولی چه کنیم دیگه آخر رفاقتیم گفتیم یه حال اساسی بدیم به دوست داران فوتوشاپ. . .

تا به حال شده دوست داشته باشید یه طرحی رو داخل فوتوشاپ درست کنید ولی حوصله درست کردن زمینه کار رو نداشته باشید؟!!  مطمئن هستم که براتون پیش اومده ولی امروز یه سری سایت بهتون معرفی میکنم که بتونید از داخلش این زمینه ها رو دانلود کنید !! البته اینو هم بگم که معمولا این زمینه ها رو باید خرید ولی چه کنیم دیگه آخر رفاقتیم گفتیم یه حال اساسی بدیم به دوست داران فوتوشاپ. . .  

 

فایل های psd آماده یکی از محبوب ترین فایل ها برای کاربران فتوشاپ است. این فایل به کاربر اجازه می دهند تا یک طراحی فوق العاده زیبا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. معمولاً این گونه فایل ها را باید خرید اما امروز به شما 8 سایت در زمینه ی دانلود رایگان فایل های psd معرفی می کنیم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد: 

 

۳۶۵PSD 

Free PSD Files 

psdGraphics 

PS galaxy 

PSD collector 

Dezignus 

PSD Home 

Psd freebies 

نظرات 3 + ارسال نظر
داداش حمید ( رفیق فاب رفیق ) یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 15:53

خیلی عالیه دستت درد نکنه خسته نباشی عزیز

رزا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 19:25

دینگ ما اومدیم سلاملذت بردیم ادامه بده منتظر بعدی هستیمراستش چون مغزم به این چیزها نمی کشه فقط می خونمش نظرمیدمموفق باشی

Hamzeh سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 19:51

خیلی خیلی ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد