خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

کلید میانبر برای تایپ آدرس های اینترنتی

تا به حال به این فکر کردید که چقدر در روز از اینترنت و تایپ آدرس های اینترنتی استفاده میکنید؟ 

و چقدر زجر آور هست که تمام کارکتر ها رو باید وارد کنید؟  

اگه دوست دارید که یه کوچولو راحت تر باشید ادامه مطلب رو از دست ندید. . . .

سوال : من دائما” در حال کار با اینترنت هستم ولی از تایپ آدرس کامل وب سایت خسته شده ام .
آیا میانبری برای این کار وجود دارد ؟


جواب : تایپ آدرس کامل سایت تا حدی خسته کننده است ، اگر عجله دارید و نمی خواهید تمام آدرس را تایپ کنید به روش زیر عمل کنید .


نام سایت را در نوار آدرس تایپ کنید و دکمه Ctrl و Enter را همزمان فشار دهید .
WWW و .COM به طور اتوماتیک به آدرس شما اضافه می شود .


توجه : این شیوه فقط برای آدرس های دارای پسوند .COM عمل می کند نه پسوند های TV.gov.net.org و غیره ...

نظرات 2 + ارسال نظر
رزا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 13:04

سلام به به اپ جدید دست شما بی بلا الهی برین کربلا دست شما قوریه بقیشو سانسور............موفق باشی

سائل الزهرا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 13:55 http://www.komeit.ir

سلام جناب عمار راه ساده تری نیست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد