خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

طراحی کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت یا Bussines Card مسئله ای که شاید بسیاری از شما حداقل یکبار با اون سر و کار داشته اید.... 

 

امروز یه خودآموز در این رابطه برای شما عزیزان آماده دانلود کردم که برای کسانی که دفعه اولشونه میخوان طراحی کارت ویزیت کنن نکات خوبی رو شامل میشه. البته این ebook به زبان انگلیسی میباشد و حجم بسیار کمی دارد : 

 

 

 

لینک دانلود : از اینجا دانلود کنید 

حجم : 2 Mg 

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 11:53 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

1.604938258431.33187732873سلام
با « دختران قالی باف » آپم
منتظرتم

سائل الزهرا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 15:11 http://www.komeit.ir

سلام آقای کمکی این چرا پینگلیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب از روی تصاویرش جلو برید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد