خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام به صورت حرفه ای فایل های مخفی رو نمایش بدم، چه کنم؟!؟!

سلام مجدد 


خب مرد حسابی تو که نحوه مخفی کردن حرفه ای رو یاد میدی نباید نحوه نمایش حرفه ای فایل های مخفی رو هم یاد بدی 


چشم اونم به چشم


من یه روشی یادتون میدم خیلی راحت و آسون هرچی که توی درایو ها و یا فلش مموری هیدن بوده حالا به هر دلیلی، ویروس گرفته و هید شده، کسی اونا رو هیدن کرده، کلا دیگه به هر دلیلی هیدن شده رو به صورت یه پوشه معمولی و مثل قبل نمایش میده 


حالا شروع می کنیم :


در مرحله اول از منوی Start برنامه Command Prompt رو اجرا کنید 


حالا یه محیط مشکلی رنگ Dos رو مشاهده میکنید


به فرض که ما میخواهیم توی درایو C یه سری فایل های هیدن رو نمایش بدیم چه میکنیم؟


برای این کار :C رو تایپ کرده و اینتر میکنیم، خواهید دید که مسیر شاخه به درایو C تغییر کرد 


باید خدمتتون عرض کنم که شما فقط این عبارت رو تایپ می کنید : 


 attrib -h -s /d /s


توجه داشته باشید که تمام فواصل و حروف باید رعایت بشن

 

وقتی این عبارت رو تایپ کردید، بعد از چند لحظه تمامی پوشه های هیدن به حالت قبل برمیگردن 


حالشو ببرید 

نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 12:48

ممنونم... الان فصل امتحاناس... فرصت ندارم بعدا حتما مزاحمتون میشم... بازم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد