خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

فتوشاپم فارسیه ولی حروف رو برعکس مینویسه ، چه کنم ؟!؟

سلام و شب به خیر


خوبین؟


به من چه که خوب نیستین، والله، تو این اوضاع اقتصادی چه انتظاری دارم از شماها


خب حتما براتون پیش اومده که حین کار با فتوشاپ فارسی رو چپه بنویسه


اصولا این نرم افزار یه خورده مشکل تربیتی داره


خب بریم سر اصل مطلب


گاهی اوقات با اینکه فتوشاپ ما نسخه خاور میانه است ولی خب حروف فارسی رو چپه مینویسه مثلا :


سلام رو مینویسه  م ا ل س


خب اینجور موقع ها هست که آدم میخواد نهایت عنایتش رو به عمه سازنده فتوشاپ ثابت کنه

 

حالا ما قصد داریم با دوتا کلیک (نه ببخشید سه تا کلیک) این مشکل رو برطرف کنیم 


خب از اون بالا توی منو از منوی Edit گزینه Apply Middle Eastern Composer رو انتخاب کنید و Yes یا Ok رو بزنید



همین ، حالشو ببرید

نظرات 2 + ارسال نظر
فائزه دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 23:57 http://goleshab90.blofa.com


چیزی ندارم واسه گفتن ....
اینجا حرف نداره....
بازدید رو که دیدم:
بازدید"10383
من:
مرسی ... .

خداروشکر که خوشتون اومد

همه جوره در خدمتم

فائزه سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 00:38 http://goleshab90.blofa.com

لوگوت منو کشته

هه بیاس کار بشم خودمم اون شکلی میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد