خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

ویندوزم دیر بالا میاد، چه کنم ؟!؟!

سلام خوبین؟


عصرتون به خیر


خیلی اوقات هست که بعد از چند وقت از اینکه ویندوز نصب میکنیم ویندوزمون دیر بالا میاد، یعنی از زمانی که صفحه Wellcome  نمایان میشه تا زمانی که بتونی کاری بکنی مدت زمان زیادی سپری میشه...


حالا من یه روش یاد میدم که تا حدود 70 درصد این مشکل حل بشه 


چیکار می کنیم؟


از Start  وارد برنامه Run میشیم و این عبارت رو وارد می کنیم : MsConfig و سپس Ok می زنیم


یه پنجره محاوره ای باز میشه به اسم System Configuration 


حالا می ریم به تب Startup 


حالا یه صفحه ای رو می بینیم که پر از آدرس برنامههایی هستن که واسمون آشنا می باشند، توی اولین دید میگیم اینا رو کجا دیدیم؟؟؟؟؟


خب من میگم کجا دیدید


شما وقتی سیستم رو روشن می کنید یه سری برنامه ها لود میشه و در قسمت پایین سمت راست صفحه کنار ساعت و تاریخ نمایان میشه، حالا اینجا اسم و آدرس همه اون برنامه ها هست.


دکمه Disable All  رو زده و Ok کنید


یه سوال ازتون میپرسه در خصوص ریستارت شدن که اگه میخواین الان یا بعد ریستارت بشه که هرکار دوس دارید بکنید


بعد از راه اندازی دوباره متوجه می شید که چقدر سرعت سیستم بهبود پیدا کرده


فقط وقتی سیستم رو دوباره بارگذاری می کنید، یه پیام نمایش داده میشه در خصوص همین برنامه، شما Dont Show  رو بزنید و Ok کنید ....


همین !


حالشو ببرید

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 16:50 http://www.09charge.com

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی

خوشحال میشم قدم رنجه نموده و از وب سایت بنده نیز دیدن نمایید و از خدمات آنلاین ومطمین آن در تهیه نیاز کارت شارژ خود و عزیزانتان استفاده
نمایید.
هر ماه چندین کارت شارژ با قرعه کشی جایزه داده میشود
2درصد شارژ رایگان برای ایرانسلی ها
از خداوند متعال بهترین ها رو واسطون آرزومندم.
در صورت صلاح دید ( خواهشا ) منت گذاشته ولینک آدرس ما رو در وبلاگ زیبایتان قرار دهید.

اجرتان نزد خدا ....

همچو خورشید باشید مهربان و سخاوتمند...
با کمال احترام.
www.09charge.com
فروش کارت شارژ با جایزه

فدای تو حمید خان ، قربون ادبت ، خیلی حال کردم باهات، چاکرتم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد