خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام واسه مرورگرم تم بزارم، چه کنم ؟!؟

سلام علیک


خوبین؟


خیلی وقتا ماهایی که جونمون به اینترنت بسته اس محیط مرورگر برامون یه نواخت میشه و دوس داریم یه تغییر و تحولی توی نمای ظاهریش بدیم 


چه کنیم؟ 


خب به نظر من بهترین مرورگر برای وب گردی Google Chrome هست


به خاطر اینکه اکثر جاوا اسکریپ ها و کوکی های سایت ها روش اجرا میشه و فوری هم سیو میشه یعنی یه سایت رو فقط بار اول دیر میاره، از دفعات بعدی خیلی سریع و روون سایت رو بارگذاری میکنه


خب حالا برای اینکه بتونیم روی این مرورگر تم بزاریم باید چه کنیم؟ 


کار نداره که وارد منوی تنظیمات میشیم و گزینه Setting رو انخاب میکنیم حالا توی این صفحه گزینه Get Themes  رو میزنیم و منتظر میشیم بانک تم گوگل باز بشه و تم مورد نظر رو انتخاب میکنیم و منتظر میشیم دانلود بشه و مرورگر رو دوباره راه اندازی می کنیم ...



همین !


حالشــو ببــرید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد