خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

معرفی نرم افزار

ســــــلام علیکـــــم


خوبین؟ اصن امروز حسابی شارژم


ولی این وسط مسط ها یه چی خعلی عذابم میده 


خیلی سخته واسه همه مثل کوه استوار باشی


 ولی از داخل یواش یواش آب بشی، خعلی سخته


بیخیال 


امروزمیخوام یه سری نرم افزار مختلف برای انجام کار های روزمره رو همراه با لینک دانلودش معرفی کنم، مطمئنم به دردتون میخوره 


خب اکثر ما نتی ها تا موزیک گوش ندیم نمیتونیم وبگردی کنیم، پس اولین نرم افزار مخصوص پلیر موزیک هست که بنده شخصا نرم افزار KMPlayer معرفی میکنم، هم اینترفیس جذابی داره و هم قدرت تنظیم اکولایزرش عالیه


شاید بگین خسته نباشی ما که همینو داریم هم ازش به عنوان موزیک پلیر استفاده میکنیم هم ویدئو باهاش میبینیم، خب عزیز من اشتباه می کنید دیگه.... 


برای نمایش فیلم نرم افزار PotPlayer رو بهتون معرفی میکنم، قابلیت نمایش تمامی فرمت های تصویری رو داره، بهترین کیفیت تصویر رو ارائه میده، فیلم رو به اندازه کل صفحه نمایش شما ارائه میده و کیفیت بالای رابط کاربری


تا حالا شده از برنامه ای ایمیج داشته باشید؟ با فایل های زیپ برخورد کردید؟


خب حالا من بهتون یه نرم افزار کم حجم پر طرفدار رو معرفی میکنم که هم قابلیت پشتیبانی از فایل های زیپ و هم فرمت های ایمیج و ایزو و .... رو داره این شما و این نرم افزار WinMount


خب نوبتی هم باشه نوبت معرفی یه نرم افزار مدیریت دانلود رایگان و بدون کرک هست، نرم افزاری که حدود 3 ساله دارم ازش استفاده میکنم و روز به روز علاقه ام نسبت بهش داره بیشتر میشه، این نرم افزار اسمش Orbit می باشد 


حالشو ببرید

زین پس اگه نرم افزاری خواستید بگید بنده بهترینش رو همراه با لینک دانلود معرفی کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
之дђяд پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 15:28 http://boghze-ehsas.blogfa.com/

کـوچـیـک کـه بـودم

فـک مـیکـردم

مـُردن یـعـنی یـه روز چـشـمـاتـو مـیـبـنـدی و مـیـری از دنـیـا

بـزرگ کـه شـدم

فـهـمـیـــدم ،مـُردن واسـه یـه روز نـیـسـت

یـه روز از خـوشـی هـا دل مـیـبُــری

یـه روز از آرزوهـا

هـر روز یـکـم از جـونـتـو از دسـت مـیـدی

و کــــم کــــم هـر روز هـزار بـار

مـیـمـیـری...!

+ چند وقته دارم دنبال لینک کامنتا می گردم
بالاخره پیداش کردم
از قدیم گفتن خواستن توانستن است :دى

تونستن ها اگه نباشه که خواستن ها پیش نمیاد

خوش اومدید

هررررررر سوالی داشتید بگید و منو مورد آزمون قرار بدید

فائزه پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 17:49 http://goleshab90.blofa.com



بیخی الگوی من در این موراد زودپز بوده متوجه منظورم شدید>؟ حیف خانواده اینجا زندگی میکنه وگرنه واضح تر میگفتم

فائزه پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 23:09 http://goleshab90.blogfa.com

‎افتاد برادر
اینا چرا هیچکدوم دانلود نمیشن هم کلاسی؟

سلام، اینا لینک دانلود نیست، اینا لینک پیج دانلود هست، یعنی باید برید اونجا بعد اونجا از لینک دانلودش استفاده کنید

فائزه جمعه 29 دی 1391 ساعت 16:42 http://goleshab90.blogfa.com

من که هر کاری کردم نشد !!!!

الان لینک دانلود همشو میزارم ، غمت نواشه

فائزه شنبه 30 دی 1391 ساعت 01:12

Tanx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد