خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام پرونده های Word رو به PDF تبدیل کنم، چه کنم ؟!؟!؟

سلام علیک


شب به خیر


خوبین شوما؟


خیلی وقتا هس که ما مثلن  پروژه ای داریم یا کلا دوس نداریم فایل ورد دست کسی بیفته و لازمه که اونو به PDF تبدیل کنیم 


من بهتون یه نرم افزار تبدیل ورود به PDF معرفی میکنم که در حداقل زمان بهترین کیفیت رو بهتون بده 


کار با این نرم افزار فوق العاده آسونه و حجمش هم فوق العاده کمه 


برای دانلودش اینجا کلیک کنید .


حالشو ببرید 

نظرات 2 + ارسال نظر
فائزه شنبه 30 دی 1391 ساعت 01:31 http://goleshab90.blookfa.com

دست شوما درد نکه،فوق العاده مفید.

عمو محب (حمیدرضا) شنبه 30 دی 1391 ساعت 11:00 http://amoheb.blogfa.com

Thanks My dear friend ..... I MISS YOUدوست داریم هوارتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد