خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام از صفحه نمایش سیستم عکس بگیرم، چه کنم ؟!؟!

سلام علیک


خوبین؟


بعضی اوقات لازمه که از صفحه نمایش عکس بگیریم و به عنوان سند و مدرک داشته باشیمش


حالا خیلی ها برای عکس گرفتن از صفحه نمایش میگن لازمه برنامه نسب کنی و از اینجور جنگولک بازی ها 


شما فقط کافیه این دکمه رو توی کیبردتون پیدا کنید PrtScr یک بار اینو بزنید و وارد برنامه Paint یا همون نقاشی بازی  خودمون بشید و توی اون صفحه Paste کنیدش


حالا اگه بخواهید از یه پنجره فعال توی صفحه عکس بندازید و نخواهید بقیه صفحه معلوم باشه کافیه که دکمه Alt رو هم نگه دارید و سپس دکمه PrtScr رو بزنید...


همین


حالشو ببرید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد