خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

حقیقت تلخ !

وقتی دکتر میگه شیر بخور می گیم چشم ! 

وقتی هم میگه شیر نخور بازم می گیم چشم ! 

وقتی نصاب لباسشویی میگه بیشتر از این لباس نریز تو ماشین

می گیم چشم ! 

وقتی کارخونه مینویسه تو مدت آب بندی ماشین از فلان سرعت به بالا نرو

می گیم چشم! 

ولی وقتی خدایی که خلقت کرده میگه نماز بخون، 

می پرسیم چرا؟!

وقتی میگه روزه بگیر، می پرسیم چرا؟!

وقتی میگه حجاب، می پرسیم چرا ؟ ! 


با خودمون که رودربایستی نداریم که، بیایین واسه دو دقه به این حرفا فکر کنیم...

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبرز عزیزکریمی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 22:01 http://harfayealaki.blogsky.com/

وقتی دکتر بهت میگه شیر بخور ازش بپرس چرا تا بهت بگه شیر چه فوایدی برای بدن داره
وقتی هم میگه نخور بپرس چرا تا ضرر هاش رو هم بگه
از نصاب بپرس چرا تا بگه که اگه بیشتر بریزی چه آسیبی به ماشین لباسشویی میزنه
برو از نماینده کارخونه بپرس که اگه بالا تر برم چی میشه تا بگه چرا و به کجا ها آسیب میرسه
از خدا هم بپرس چرا من باید هر روز برای هیچی از تو سپاسگذاری کنم
اگر هم خدا رو پیدا نکردی خودت بهش فکر کن

پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد