خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

عجــــــب !!!!!!

طرف اومده میگه فلانی که این همه داره انتقاد میکنه بره وبلاگ خودشو درست کنه که برداشته لینک هایی گذاشته که معلوم الحاله، ایشون (منو میگه) که بلد نیست ارزشی بنویسه و وبلاگ ارزشی داشته باشه حق نداره بیاد اینجوری صحبت کنه ؟!!!!!


از همین تریبون عرض کنم : 


دوست عزیز 13 آبان چه ربطی به سالروز آغاز به کار شرکت زمزم داره؟


یعنی منی که وبلاگم یه چیز خودمونی و عمومی هست نمیتونم بیام از مسئولی که قراره بره یه مسئولیت قبول کنه انتقاد کنم؟؟؟؟


فقد (فقط) کسی حق تندگویی و انتقاد داره که وبلاگ ارزشی داشته باشه؟؟؟؟؟


خدایا ازت ممنونیم که حریفای ما موجبات شادی ما رو رقم میزنن !!!!! 


من بلد نیستم اونی که نیستم رو نشون بدم، آقا من رک هستم، من همینی که هستم رو نشون میدم، بلد نیستم دو رو باشم، بلد نیستم زاغ(ذاغ، زاق،ضاغ و الی الباقیه) دوستم رو چوب بزنم....

عادت ندارم بشم بازیچه این و اون...


ادامه دارد....

نظرات 3 + ارسال نظر
سنگ صبور پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:49 http://0837tanha.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟عجبا؟

سنگ صبور پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:50 http://0837tanha.blogsky.com

واااااااااااااااااا!!!!!عجبا؟!

دوست پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 20:07

سلام بر دوست عزیز
اینجانب به رغم علاقه فراوان به حضرت عالی ارادت خاصی به ابویتان دارم.ایشان در عرصه احیای ارمان های واقعی انقلاب در سطح شهرستان زحمات فراوانی متحمل شدند ان زمانی که دوستداری ولایت در تنگناهای اصلاحات و کارگزاران گناه به حساب می امد پدرتان در سنگر بسیج فعالیت های فراوانی داستند و حداقل شهر مامونیه و بسیج آن را با نام پدر بزرگوارتان می شناختند.
از اینکه شما نیز در عرصه فرهنگی و خاصتا جنگ نرم و فضای مجازی فعالیت دارید بسیار خوشحالم زیرا در این زمان هرکس با شعار ولایت سنگ اسلام را به سینه می زند و تنها کسانی می توانند در این برهه حساس به کمک و استمداد ولایت بپردازند که فطرتی پاک داشته باشند .متاسفانه انچه از سوی غرب بر ملت ما القا شده است و بعضا جوانان ارزشی ما نیز به آن مبتلا می شوند ایجاد اختلاف در میا همسنگران است . متاسفانه با نگاه اجمالی بر برخی سایت ها و وبلاگ ها متاسفانه شاهد بودم برغم احساسات نظراتی ارایه گردیده بود که در اصالت و تربیت برادر داوود همایون نمی گنجد.این پیام صرفا به سبب علاقه شخصی حقیر به حضرت عالی و شهید گرانقدر همایون می باشد. وامید دارم به صورت خصوصی بین حقیر و شما باقی بماند.چرا که برخی انتقادها و گلایه ها تند و عدم رعایت ادب سیاسی بدور از گفتمان رهبری است. و هیچ گاه رعایت ادب نشان از چابلوسی و برخی تند نگاری ها نشان از صراحت و رک بودن نیست .امید است طبق گفتار حضرت امام هر چه فریاد داریم بر سر دشمنان حقیقی خویش فرود اریم.
امیدوارم در عبادات خالصانه و بدون ریای خود حقیر را نیز مورد عنایت قراردهید.
اگر دل به دل راه داشت و حقیر را به جا اوردید امیدوارم باز هم در کلیه مجازی خویش زیارتتان نمایم.یاحق امید که مورد شفاعت شهید ان خاصتا شهید همایون باشیم. التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد