خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

ولایت امیر مومنان (ع) ...

زمانی که حُجربن عَدی را برای قتل بردند از او پرسیدند آیا اول خودت را بکشیم یا فرزندت را؟


حجر به قاتل خود گفت: اگرمی خواهی که فرزندم را بکشی او را پیش از من گردن بزن !


جلّاد فرزند را گردن زد.


به حجر گفتند : چرا در داغ فرزندت شتاب کردی؟


گفت :


بیم آن داشتم که چون او برق شمشیر را بر گردن من ببیند، بهراسد


 و دست از ولایت امیرمومنان علی (علیه السلام) بردارد


 و آنگاه میان من و او در اقامتگاه جاوید که خداوند صابران را به آن وعده فرموده جدایی افتد

نظرات 2 + ارسال نظر
شهروند مامونیه شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 13:55

آقایی

ما که آقاییم، شما خودت رو معرفی نکردی

شهروند مامونیه سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 09:17

سلام غریبه نیستم ...
بنده در وبلاگ آقای موسوی شهر پاک سوالی از ایشون پرسیدم که ایشون حتی حاظر به تایید ان نشدند!
سوال بنده این بود که
آقای موسوی سلام میتونم بپرسم شما اصالتا اهل کجا هستید وچند سال است که ساکن مامونیه هستید؟
شما بگیدآیا سوال بدی پرسیدم؟؟ بنده به عنوان یک شهروند حق این را ندارم در مورد کسی که در انتخابات شواری شهرم اعلام حضور کرده است اطلاعات کسب کنم؟ چرا ایشون این سوال را چواب که هیچ حتی تایید هم نکردند؟آیا سوال بنده شخصی ومحمانه است؟ یا ایشون ترس از جواب دادن دارن؟
این جوری ادعای با مردم بودن را دارند؟ از الان که حتی انتخابات شروع نشده سر ناسازگاری با مردم دارن!! وای به حال روزی که خدای نکرده رای هم بیاورند.

سلام دوست عزیزم

بنده هم یه بار توی وبلاگ ایشون یه نظر گذاشتم، ایشون نظر بنده رو تایید نکرد، به جاش به اسم من واسه خودش یه نظر گذاشت

یه نظر که 180 درجه با حرف بنده فرق داشت

این چیزا رو اگه نبینیم جای تعجب داره داداشی
اگه غیر از این ها رفتار کنن باید تعجب کنیم

زیاد جدی نگیر، تقصیر ماهاست که اینجور افراد رو الکی مهم میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد