خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

آقای خلج معصومی متاسفم واقعا !!!!!

امروز شاهد یه صحنه بودم... خیلی بهم برخورد


دقت کردید چرا روی همه استند های تبلیغاتی که با داربست در سطح شهر جاسازی شده برای تبلیغات کاندیداها همش عکس آقای خلج معصومی و آقای امانی هست؟


خب بنده امروز یه صحنه دیدم منتهی چون خیلی شلوغ بود و هوا هم گرگ و میش بود نمیشد عکس انداخت 


حالا برنامه چی بود؟


آقایون این استند ها رو قبل از اینکه با داربست در سطح شهر قرار بدن، عکس و بنر خودشون رو روش میچسبونن، بعد با سربرگ (محل تبلیغات کاندیداها«شهرداری مامونیه») میبرن در سطح شهر مستقر میکنن


ینی اون رای که این عاقا میخواد بیاره حلاله؟


شرافت خوب چیزیه


همچنین آدم بودن


نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:11

سلام دمت گرم داداش خوب گفتی .از همین اول راه خودشون را نشون دادند.اما ما مردم خیای آگاه تر از اون چیزی هستیم که بدونیم کی به درد شهرمون میخوره.از عدالت و بیت المال میگن اونوقت!!! یک وعده هایی میدن که انگار میلیاردرن و اینجا هم پایتخته!!! یه عکسی تو نشریه آسان تا آسمان دیدم خیلی جالب بود: کاندیدها لطفا هنگام صحبت کردن مراقب دماغتون باشید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد