خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

رای دادن یا ندادن !!!!

امروز تو تاکسی بودیم

بعد راننده تاکسی گفت : باز ملت فردا میخوان برن مثل بــز رای بدن

عقب یه پسر بچه 10 ساله نشسته بود

برگشت خطاب به راننده تاکسی گفت : بـــز که رای نمیده، وایمیسته اونایی که رای میدن رو نیگا میکنه 

هیچی دیگه بنده همونجا پیاده شدم 


نظرات 3 + ارسال نظر
وفا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 00:13 http://vf.blogfa.com

گل پسر سلام
من هم ابتدا خندیدم! اما کاش پیاده نمی شدی،وکمی با این پسر بچه صحبت می کردی،شاید به نتیجه بهتری می رسیدی،شاید تعبیر بزرگتر ها از بز نادانی باشد(ومتاسفانه این فرهنگ در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده) اما بچه ها در داستان هایشان بز را فردی عاقل دیده اند. من لحظاتی با کودک درونم در این مورد بازی کردم ، ودیدم آن پسر بچه حق گفته شاید این بز نگران است که سر نوشت شنگول ومنگول وحبه انگورش به دست گرگ بیافتد!!!!!

اول سلام
دوم خوش اومدین
سوم والله نمیشد تصمیم گرفت :)))))

وفا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 01:39 http://vf.blogfa.com

سلام هر کاری کردم دیدم حداقل باید به یک نفر بگم اگه نگم خوابم نمیبره:

رفته بودم رای بدم، آقای .....ناظر بود ،داشت همیجوری به من نگاه می کرد، بی اختیار خندیدم ، هرچی گفت چیه ؟ گفتم هیچی، زود نوشتم واومدم بیرون، حالا هرکی من را میدید نمی دونم چرا اونم می خندید. خودم را کنترل کرد م تا شام ، لقمه تودهنم بود که بازهم یادم افتاد....


(صلاح ندیدی این نوشته را نشون نده)

:))))) الان منم شمارو میبینم میخندم :)))))

عباس اشترخانی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 23:49 http://ashtarkhani-ndm.blogfa.com

سلام
زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد