خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

سالروز 12 تیرماه سال 67

"و همیشه اینگونه نیست که هواپیماهای مسافربری ما توسط ناوهای جنگی شما سرنگون شود، که ممکن است فرزندان انقلاب ناوهای جنگی شما را به قعر آب­های خلیج فارس بفرستند. به دولت­ها و حکومت­های منطقه، خصوصا به عربستان و کویت می­گویم که همه شما در ماجراجویی­ها و جنایاتی که آمریکا می­آفریند شریک جرم خواهید بود و ما تا به حال از اینکه همه منطقه در کام آتش و خون و بی ثباتی کامل غوطه ور نشود، دست به عملی نزده­ایم"


دقت کن !!××!!

بِه جایِ اینکِه لَـبـِتـ رُو ” پــُرُتـِـز ” کُنی مـَغـزِت ُ پُـرِ ” تـِـز ” کُن . . .

ششمین همایش شعر انتظار (شهرستان زرندیه)

ششمین همایش شعر انتظار هم به سرانجام رسید.


حضور ادبیاتیست ها (به قول خودم) یا همون شاعرین(بازم به قول خودم) استانی طلایه شهرستان رو درخشان تر از قبل کرده بود.


حضور آقای مشایخی رسمیت این همایش را ده چندان کرده بود. (نمیدونم چرا این همه چهره اش به دل میشینه، دوسش می­دارم)


دکتر طباطبایی، آقای رحیم نیکنام، آقای مهدی شارق، آقای هدایتی، آقای قشقایی، حضور چند تن از دانشجویان واحد زرندیه، حضور مهمانان از شهرستان های تفرش، دلیجان، ساوه و ...  

 
















اینم یه شوخی کوچولو با  اعضای خوشتیپ شورای شهر و دکتر طباطبایی عزیز و دوست داشتنی




از همکاری بسیار بسیار بسیار زیاد آقای نیکنام در حین تصویر برداری کمال تشکر را دارم (خداییش خیلی زحمت کشیدن )