خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

رسوایی

فیلم رسـوایی رو که دیدم ، اون قسمت که آقای عبـدی توی بازار رد می شد

از جلـو مغـازه ها و سلام علیـک میـکرد مـن رو یـاد حـاج آقا محمـودی انداخـت

یـــادش به خیـــر ان شـــاالله کــه هــرجــا هســت ســالم و تندرسـت باشــن

هــر وقت میخواستــن بیان مسجــد با مغازه دار هــا سلام علیـک میـکردن 

پیاده رفت و آمد میکردن 

نه اینکه یکی ماشین رو بزنه رو پل و بچسبونه در خونشون تا بپره تو ماشین و 

بعــد نمـاز و سخنرانی هم ماشین رو از قبلــش کولر یا بخــاری بگیرن براش و 

اینم بپره تو ماشین و بره خونه 


حاج آقا محمودی یه دونه بود ♥ 

توجه ×!×

سلام علیکم 


دوستان در نظر داشته باشید بنده املای بعضی کلمات رو از عمد اشتباه می نویسم تا جلب توجه کنه

وگرنه 6 ساله در جوار اساتید ادبیات می زییم !!! 


خواستم بگم در جریان باشید !!

روزنامه نداریم

امروز سومین روزیه که آقای خلج معصومی روزنامه های کسیرالانتشار رو نمیاره !!!!!

مثل اینکه باید یه جور دیگه حرف بزنیم !!

کسی که مسئولیت قبول میکنه باید پاش وایسته !!

تلخند!×!

اندر حکایت بعضی از دوستان مثلا حزب اللهی و ولایی !



حضرت امام خمینی (ره)

حضرت امام خمینی (ره):


روحانی اگر درست شد 

همه چیز درست است 


چیـــز ×!×

سلام علیکم ، خوبین ان شاءالله ، طاعات و عبادات مقبول، عیدتون هم مبارک 


عکس زیاد دارم ، فقط مشکل اینترنتی دارم هنوز موفق نشدم آپ کنم ،



به زودی خدمت میرم ...


من الله التوفیق

روز خبرنگار مبارک ×!×

روز خبرنگار، روز صداقت قلم است

روز خبرنگار، روز قلم‌های پاکی است که با عشق و با خلوص نیت

 کلمات و جملاتی را از عمق دل بر روی کاغذ می‌نگارند.

نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند 

و فریادشان بی صداست. 

روز خبرنگار مبارک.


دو کلوم حرف حساب !×!

رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظ الله) می فرمایند :


مسئولین جمهوری اسلامی خادم مردم هستند .



ادامه مطلب را بخوانید !!


 

ادامه مطلب ...