خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تصاویر فینال فوتسال جام رمضان 92

تصاویر فینال فوتسال جام رمضان 92 را در اینجا مشاهده نمایید.



نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 22:33 http://shahrezarand.blogfa.com

با سلام بر ثبات خاطره های شیرین زرندیه بهرام همایون
بتده بسهم خودم از شما در این کارهای خوب و بیاد ماندنی تشکر می کنم خدایش خیلی زحمت می کشید و وقت می گذارید تا این لحظات در حافظه تاریخ بماند ای کاش قدر این جوانها را بدانیم که مفت ومجانی از جوانی خودشان مایه می گذارند.
امید است یک عکاس حرفه ای برای شهرمان بشوید.
خداوند یار و نگهدارتان باشد

سلام بر ابراهیم آقای گل و دوست داشتنی، دوستون دارم زیااااااد

:)

محمد شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:29

سلام ممنون از تصاویرشما. وقتی عکس آقاسجاد دیدم خیلی خوشحال شدم واقعا خیلی گله و خوش اخلاق. سیدجان خیلی خوب و با معرفت و آقایی . دوستت داریم.ولی حیف که مامونیه قدر داداش خوب ما را نمیدونه اما خوب که خودت قدر خودت میدونی.
بازهم ممنون از آقابهرام

ناشناس پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:47

زرندیه قدر ستاره ای مثل سید جواد کمالی را نمیدونه واقعا بهترین دروازبانه

سلام علیکم

بر منکرش بــــوق باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد