خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

روزنامه نداریم

امروز سومین روزیه که آقای خلج معصومی روزنامه های کسیرالانتشار رو نمیاره !!!!!

مثل اینکه باید یه جور دیگه حرف بزنیم !!

کسی که مسئولیت قبول میکنه باید پاش وایسته !!

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرخوبان مامونیه چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 18:55

سلام اقا بهرام در اولین فرصت امروز با ایشان تماس میگیرم واگر مشکلی بود رسانه ای می کنیم

سلام آقای ساعدی گل ، تشکرات

الف جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 11:14

سلام اقای همایون نوشته هایتان را بعد از نوشتن دوباره مرور کنید چون گاهی غلط املایی دارید و ادم حرصش میگیره.

:)))))) سلام علیکم ، چشم

محمد شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:30

سلام ممنون از تصاویرشما. وقتی عکس آقاسجاد دیدم خیلی خوشحال شدم واقعا خیلی گله و خوش اخلاق. سیدجان خیلی خوب و با معرفت و آقایی . دوستت داریم.ولی حیف که مامونیه قدر داداش خوب ما را نمیدونه اما خوب که خودت قدر خودت میدونی.
بازهم ممنون از آقابهرام

سلام ، ما هم دوسش داریم :D چاکرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد