خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تماس بعدی اوباما با خط حجه الاسلام والمسلمین روحانی :))))

عوباما درتلاش برای برقراری تماس تلفنی با روحانی:

- ریییییییینگ، رییییییینگ


- مرتیکه چی میخوای زنگ زدی اینجا؟ زور نزن، اسراییل نابوده تحریمها هم اثری نداشته همش کاغذ پاره ای بیش نیست، آبم بریز اونجا که میسوزه ، اون ممه رو هم لولو برد  


- عوباما: قطع کنید، قطع کنید، نامرد دایورت کرده رو خط احمدی نژاد  

نظرات 2 + ارسال نظر
سید رضا کشفی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 17:19 http://seyedreza.ir

سلام.
به به
به به
باریکلا خوبه آفرین
10 امتیاز

خوبی ؟ انشالله که سلامت و موفق و سربلند و پیروز باشید.

یا زهرا(س)

سلام بر سید والا مقام

چاکرات ، قربان شما بشم من زیاد زیاد

مامونیه شهر خوبان سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 14:34

سلام بر استاد بهرام همایون کار درست دیروز جویای احوالتان از ابوی بزرگوار شدیم فرمودند خوبید الحمد لله ماهم ملالی نیست جز مشکلات عدیده ای که شهر دارد و بیمهریها وکم لطفیها که امید وارم انهم بزودی زود با معرفی مدیران بالا دست اسفالت خیابانها قانومند شدن اوضاع وابادی شهرستان .وودزیارت شما

سلام بر بزرگ مرد فضای سایبری

چاکریم و ممنونیم و دوستون داریم و و و ...

خیلی امیدوارید هااااااا

مشتاق زیارتتونم زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد