خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

راهپیمایی یوم الله 13 آبان

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

راهپیمایی یوم الله 13 آبان اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
جوادمولائی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 05:28 http://www.mamuniyehshahreman

سلام‏!‏ ممنون از زحمتی که میکشی‏!‏ هر مراسمی رو که شرکت نکنم میام اینجا تصاویرش رو می بینم

غلامم دیگه

محمد مهدی بدیهی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 14:20 http://www.functional.blogfa.com

سلام.
امروز که با دقت بیشتری به کامنت شما توی وبلاگ نگاه کردم، متوجه شدم لینک اینجا رو نوشته بودید
خواستم عرض کنم گویا قرار بود یه سری عکس برام ایمیل کنید و ظاهراً فراموش کردید!!!
احتمالا ناشی از مشغله ی زیاده.

سلام استاد حواسم هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دارم حق انتخاب هاتون رو میبرم بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد