خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان زرندیه

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به 

همایش شیرخوارگان حسینی اینجا کلیک کنید. 

(پیشنهاد ویژه مدیر وبلاگ)

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 13:12

با سلام بر بهرام همایون ثبات خاطوه ها
دست شما و چشم شما و پای شما درد نکند که چنین زحمت می کشید من بسهم خود از شما تشکر می کنم .
در ضمن با اجازه شما همه تصاویرتان را بر داشتم وانرا در معرض دید دیگرا گذاشتم اگر رضایت نبود حتما بنویسید تا حذف کنم.
خدا به شما قوت دهد

سلام بر ابراهیم آقای گلم
عاشقتونم زیاد زیاد
این حرفا چیه بابا

شما صاحب خونه اید
اصن به عشق شما این عکسا رو میزارم که بردارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد