خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

خبر

سلام علیکم جمیعا

قبول باشه عزاداری ها

تعداد عکس های محرم و تعزیه ها و نذورات مردمی بالاست 

منم دست تنهام ، دارم آپلود میکنم عکس ها رو 

ان شاءالله امروز یا فردا همه عکسا رو تقدیم حضور میکنم 


از تاخیری که ایجاد شده عذرخواهی میکنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
بنده خدا شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:38

لطفا کمی عجله کنید .با عرض معذرت

چشم دادا ، 300 تا عکسه ، به روی چشم ،

ابراهیم نیک بخش شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:49 http://shahrezarand.blogfa.com

با سلام
ما منتظر ان عکسها هستیم /
هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم/
اگر خدا به حرف من می رفت می گفتم: خدایا همین الان قلم عفو بر اعمالش بکش و اورا عاقبت بخیر فرما.
امین یا رب العالمین

سلام آق ابراهیم ، عشق خودم خدا اگه به حرف منم گوش میکرد میگفتم خدایا این ابراهیم آقای مارو بهش اونقدر جوونی (دود از کنده بلند میشه)بده که تا وقتی عاقبت به خیر نشده ، پیر نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد