خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

محرم به روایت تصویر(قسمت 3 شام غریبان)

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

محرم به روایت تصویر(قسمت 3 شام غریبان) اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 06:33 http://www.mamuniyehshahreman

سلام‏!‏ قبول باشه. عکسای تعزیه باز نمیشه‏!‏ و یه جسارت همیشه عکسات یک هدفی داشت و با موضوع همخونی داشت اما عکس های محرم اون حس رو به ادم نمیداد‏!‏

سلام داش جواد، رسیدگی میکنم به باز نشدنشون
در خصوص صحبت دوم ، آدم باید غیر قابل پیش بینی باشه چاکرخاتیم

حسن دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 03:01

چرا اتفاقا این عکسها حس یه آدمی رو که نم از عکس برداری حالیش نی به آدم منتقل میکنه

سلام بر حسن آقای عزیزم

حسن جان بنده هیچگاه عکاس نبودم و در آینده هم امیدی به من نیست
ولی کاچی به از هیچی

چاکر همه حسن های عالم هم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد