خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دیوار نویسی که خود را روزنامه میداند !×!

سلام علیکم 

خواستم خدمت دیوارنویس زاویه (همون روزنامه«چیزی که اسم و رسم نداشته باشه روزنامه نمیشه که ، میشه دیوار نوشت») عرض کنم در خصوص بند شماره 2 باید اینگونه به اطلاعتون برسونم ما وقتی مشکلات کلی شهر اذیتمان کند و جان به لب شویم دست به قلم میشویم ، نه اینکه به زمین و زمان گیربدیم که "ای چرا پنجره بازه چرا گوش خرگوش درازه ، چرا در خونه بازه!!!!!" خلاصه باید فرقی بین مامونیه و زاویه باشد دیگر!!! در خصوص بازدید ها هم باید عرض کنم که بنده هر بازدید کننده ای رو سعی کردم که نظرش رو جلب کنم ، برای خودم که عکس نمیگذارم ، عکس ها رو میزارم تا پس فردا شما مدعی نشوی که مامونیه از اینجور برنامه ها نداشت، فوتوشاپ و از این خضعبلات... و همین ها رو هم بخواهی تصاحب بکنی !!!!

خلاصه از شما هر عمل زشتی برمیاد دیگه !!!! به وفور دیده شده که به همشهریان اینجانب چه حرف ها که نزده اید !!


در خصوص وبلاگ سیمرغ زرندیه هم باید عرض کنم این از نوک دماغ بینی و کوته فکری شماست که وقی وبلاگ را باز میکنید نام ادمین، نوع فعالیت وبلاگ و اسناد نشان دهنده صاحب وبلاگ را مشاهده نمیکنید !!! این نشان از این است که از روی بخل و حسد که تنها مانده اید و چون وبلاگ بدون پروفایلی پیدا نمیکنید دارید بیخودی دست و پا میزنید که بلکه به جایی گیر کنید !!! اما خب باید عرض کنم که زرشک .... البته خب برای همه واضح است که هرفردی جگر و وجود مطلب نوشتن با نام و نشانی واقعی اش را ندارد ، این حق را هم به شما میدهم که بزدل و ترسو باشید ، چون در جمع شیران ، میش جایی ندارد. همین که هویت ما تایید شده و در تمامی عرصه ها حضور پررنگ داریم دلالت بر مسخره بودن و یاوه بودن سخن بی خردانه شما مبنی بر بی هویت بودن ما هست.


بار قبل گفتم بی سواد !! این بار هم میگویم ، درشت تر از سری قبل می گویم بی سواد ، چرا که حتی بلد نیستی برای سوژه کردن افراد از چه آپشن هایی استفاده کنی ، هنوز پس از ماه ها توهین به این و آن بلد نیستی که چگونه می بایست جهت بیانیه نوشتن به چه چیزهایی اشاره کرد ، خب این نشان از این میدهد که به شدت عصبانی شده ای و حسرت کلمات و عبارات قصار دیگران را میخوری ، که این نیز یک پیشامد به جاست ، یک فرد وقتی قوی و جسور میشود که هویت خود را حفظ کند ، سینه ستبر کند و اعتراضش را بگوید ، مردانه ، شجاعانه و بجا ، خب وقتی یکی بی هویت شد ، در کار این و آن سرک کشید و موش دوانی کرد ، نباید ازش انتظار این را داشت که شجاع باشد و دلیر، نباید انتظار داشت که با سواد باشد ، فرد با سواد جای درست زبان از کام جدا میکند و از گفته خود هراسی ندارد ، اینکه شما خود را قایم کرده و جیغ و داد میکنید نشان از ضعف و بی سوادی و حسد و حقیر بودنتان است .


من خود را با سواد نشان دادم ؟ بله من با سواد هستم ، حداقل از شما با سواد تر ، بالا هم اشاره به این موضوع داشتم که فرد باسواد در جای درست اقدام به نطق میکند و از گفته هایش هیچ وقت پشیمان نمیشود. چه کنیم دیگر !! از بس خضعبلات بافته ای همه مشکلات و شر و ورهای این و آن را فکر میکنیم کار توست !!! خود کرده را تدبیر نیست !!! مصداق کامل "گاو پیشناسی سفید" (با عرض پوزش ، هدف استفاده از ضرب المثل است نه توهین) شده اید (باز هم عذر تقصیر).

من به گفته شما متقی نشان میدهم ؟ آری محض ریا هم که شده من خود را متقی نشان میدهم ، حداقل نام و نشانم را هم بازگو میکنم تا مردم هم قدرت تصمیم گیری داشته باشند !!! نه اینکه پشت پرده ای نازک قایم شوم و جیغ جیغ کنم !!!


در خصوص خضعبلاتی که فرموده ای در باب توهین به بزرگان شهرمان ،باید عرض کنم مامونیه نیازی به دایه دلسوز تر از مادری چون شما ندارد ، شما دیگر از این حرفا نزنید که تا ساعاتی پیش به عالم و آدم چرت گفته ای حال ادای عالمان باریشه را در می آوری !!

قرار بر سند نشان دادن باشد که بنده حرفهای شما را در جایی تایید کرده باشم ، خب پس یادتان رفته در همان زمان که وقتی مطالب بنده را خواندید مرا با این نام در وبلاگتان لینک کردید ؟ 


شما که خود را از ولایتمداران میدانی این عبارت را به خاطر بیاور : "ملاک حال فعلی افراد است."
پس سعی نکنید گروکشی بکنید که اوضایتان نافرم خراب است !!!! دوستان عنایت داشته باشید که چه کسی دارد دم از حرمت شکنی میزند =)))))))))))) خداییش خیلی خندیدم ، خدا خیرت بده (همون خخخخخخ خودمون)


از کوزه همان تراود که در اوست ، بله ، شما با وبلاگتان نمونه کامل و مصداق بسیار زیبایی جهت تحقق یافتن این ضرب المثل می باشید ، شما هیچ وقت نگفتید چرا فلان چیز را دادید به فلان جا ، بله شما هیچ وقتی این را به صراحت نگفتید ، ولی در 99 درصد اوقات اونقدر غر زدید و نق زدید و بیانه های مزحک دادید که خودمان متوجه این شدیم که حسادت و بخل کورتان کرده .


بنده به مسئولین ذی ربط این واقعه گفتم بی معرفت ، این حرف من نیست ، حرف خیلی ها هست !!! در عجبم که باید به شمایی که تا دیروز عالم و آدم رو به چالش میکشیدید و از سخیف ترین عبارات در مدحشان استفاده میکردید باید جواب پس بدهم، راستی در خصوص دوربین و و عکس انداختن هم باید بگویم شرافت ما همین است، با نام خودمان اعتراض میکنیم ، نه با نام و نان این و آن ، آنقدر شجاعتش را داریم که از عواقبش نترسیم ، بزدل و ترسو نیستیم ، هویتمان معلوم است.

ولی خودمانیم ، از لحن نوشتاری ات معلوم است که با دلی خون و دلی پر از بخل و کینه توزی قلم زده اید که این نیز نشان از همان هویت جعلی و بخل و حسد و ترس و بزدلی دارد .


در خصوص مسئولین محترم زاویه ای که در شهر مامونیه خدمت میکنند ، بله کاملا مستحضر هستم و بهشان احترام می گذارم ، مشکل اینجاست که شما با  دل خوش کردن به این 5 نفر خدا را بندگی نمیکنید ، وای به روزی که قرار باشد این 5 نفر بشوند 6 نفر :)))))) ماشاالله کمپلت زاویه را علامه میدانی ولی نمیدانم از میان این همه علامه شما چرا اینگونه رشد و نمو کرده اید :)))))


در خصوص کاسه داغتر از آش هم باید عرض کنم ، آری تا دیروز شما به همه گیر میدادی و یکه تازی میکردی و فکرش را نمیکردی روزی کسی بخواهد "خته به مشماشت" ، ببخشید ، مته به خشخاشت بگذارد ، ولی خب ، ضرب المثل "اندکی صبر، سحر نزدیک است" به آخر رسیده و فی الحال سحر شده است ، خواب خوشت را میگیریم .


در خصوص اندرز شما هم به جمله ای از حضرت روح الله(ره) رجوع میکنم : 

"ملاک حال فعلی افراد است ."


 منتظری قلب انقلاب بود !! ولی وقتی سادگی کرد امام اورا بیرون کرد .حال شما که جای خود داری ...





نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 17:22 http://pooria6.blogfa.com

سلام اخوی

به کجا چنین شتابان؟!

پوریا از بهرام پرسید !


سلام علیکم
طرف تند میره ، مام قراره دستیش رو بکشیم ،

شهر خوبان پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 18:42

سلام وخدا قوت این بی هویت که معنی پیامبری را نمیداند ونمیفهمد صالح یعنی اورنده صلح پیامبر بیهویت که معجزه اش نفاق افکنی است وبرادری با بگذریم خود را پیامبر میداند ولی اهانت به بزرگان ووارستگان شهرش وشهرستان را معجزه اش میداند خود را هواخواه مردم زاویه میداند ولی شهامت دفاع قانونی وشرعی را هم نمیداند انقدر بیخود به مردم شهرش از مومنین تا بزرگان از رییس انجمن اولیا ومربیان تا فرهنگیان ووارستگان زاویه مامونیه از جمله اقای چراغی اهانتکرده که حد گذشته است مطلبی تهیه کرده ام در باره اهانت به خود که بزودی قرار خواهم داد ولی نماینده محترمه شهرستان که این بی هویت داعیه دار هواداریش را دارد باید ورود کند ومانع از تشنج افرینی واهانتهای این نامشخصی که مونث ومذکر بودنش هم جای سوال است چه برسد به شیر دلی شود موفق وسلامت باشی اقا بهرام محمد ساعدی

یه دوست پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 19:18

سلام
روزنامه زاویه با هدف تخریب و توهین به عده ای در زاویه پا به دنیای مجازی گذاشت. البته در ادامه فعالیتش پاشو از گلیمش هم درازتر کرد و در سطح شهرستان که چه عرض کنم حتی در سطح کشور نیز افاضه کلام می کرد
درست نوشته اید اینها گروهی هستند ترسو ُ ترسو هستند چون خودشان یقین دارند که دروغ می نویسند یقین دارند که توهین می کنند آنهم بیجا اینها گروهی هستند که فقط ادعای بسیجی بودن می کنند فقط ادعای با خدا بودن می کنند یاد کرفته اند که به زمین و زمان گیر بدهند
بیاید برایشان دعا کنیم به خودشان بیاند و بدانند که اشتباه پشت اشتباه می کنند دعا کنیم که خدا از گناه آنها بگذرد البته گیر دادن های بیجا به دیگران مسلما بی نتیجه نخواهد بود هر چه بکارند آن را برداشت می کنند
البته شما نیز حساب مردمان زاویه را از این چند نفر جدا کنید و در نوشته هایتان احترام به سایرین را حفظ نمایید

از زاویه پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 19:29

از فهم و شعور شما سپاسگذاریم
و برای برخی از همشهری های خود بسی متاسفیم که مایه شرمندگی زاویه ایها شده اند.

دوست بزرگوار ، من دوستان زیادی از دیار زاویه دارم ، از خانواده سرخیل ها و میرگلوبیات ها و طباطبایی ها ، خیلی هم بهشون ارادت دارم ، ولی خب چه بگویم دیگر ... راستی ، خیلی مخلصیم

ابراهیم نیک بخش پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:55

با سلام بر بهرام همایون
من مطالب هر دو وبلاگ را خواندم به دیوار نویس کاری نداریم ولی به شما عرض می کنیم خیلی فکرت را در گیر این نوع مسایل نکن خیلی هم نباید دهن بدهن افرد شد وقت خود را برای درس و افزایش علم اموزی و کمک به دیگران قرار دهیم .
بنده یک پیشنهاد به وبلاگ نویسان داارم که بیایید یک روز از وقت خود را اختصاص دهیم به بیمارانی که در خانه مدتها افتاده اند بدهیم یا هر کار خیر دیگری که سودمند باشد .

سلام، هرچه صلاح دیدید به بنده هم بگید ، به قول معروف پایه ام

شهر خوبان شنبه 14 دی 1392 ساعت 15:23

اقا بهرام خسته نباشی ودرود بر توبا جناب نیک بخش که روزی را برای سر زدن به بیماران در منازل وبیمارستانها بگذاریم وبا بنیاد نیکو کاری شهر ومردمی که نیازمند یاریمان هستند برویم درضمن لینک اتیه اندیشان زرندیه را قرار داده ام در وبلاگت قرار بده تا با نشستی که با عزیزان داریم وهمچنین با حاج اقا رضا کمالی وکمیته امداد امام ره در بهتر شدن اوضاع شهر کمک کنیم ودر این راه هستند بزرگانی که یاریمان کنند گاها از تصاویرت استفاده میکنم وازبخصوص تصاویر دعا مرد مهربان پرندک که پخش مستقیم شد لذت کافی برده ومی بریم خدایت حفظ کناد سربلندباشی
وهمچنان ثبات لحظه های ناب بمانی دوستت دارم

چاکر همه محمد آقاهای ساعدی هم هستیمممممممممممممم
من همه جوره پایه ام
شما امر کن فقد

سید شنبه 14 دی 1392 ساعت 16:14

آقای همایون
از جواب هر دو نویسنده وبلاگ، کاملا معلوم بود که چه کسی از روی عصبانیت جواب داده.

سلام اقا سید من اصن طرف رو دیوار هم حساب نمیکنم ، چه برسه به یه آدم که بخوام به خاطرش عصبانی هم بشم
شمام مرحمت بفرمایید یه اسمی از خودتون به جا بزارید ، خداوکیلی وبلاگم "لولو" نداره که بیاد نوش جانتون کنه

هادی بیابانی یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 23:48 http://shaerekhaste.blogfa.com/

سلاااااااااااااااام رفیق حال شما خوبه من 2 روز بود نتم قطع بود می بینم که قیام کردیأقا ما خعلییییییییی می خواهیمت اما به قول دوست خوبمون أقای نیک بخش خودتون زیاد ناراحت نکن البته بهت حق میدم که تند بشی و شمشیر از رو ببندی به هرحال بعضی مواقع لازمه

سلااااااااااااااااااااااام به یه دونه رفیق با صفامون
نمیزارن این زبون ما در کام جای بگیره ،
دوست داریم هااااااااااا

جواد مولائی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 00:50 http://www.mamuniyehshahreman.blogfa.com

با سلام. وبلاگ شما با کمال افتخار در لیست پیوندهای وبلاگ هیئت عاشقان ثارالله مامونیه قرار گرفت. ؛ لطفا با لینک کردن وبلاگ هیئت،ما را در ترویج فرهنگ ومعارف دینی یاری نمایید http://sarallahzarand.blogfa.com

سلام علیکم ، چشم

رضا تنها سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 11:10 http://taraneiezendegim.parsiblog.com

سلام
با افتخار لینک شدی
من رو با نام ترانه ی زندگیم (لویال) لینک کن

حسن سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 17:00

با سلام . لطفا عنوان زیر را در اینترنت جستجو فرمایید: (( به نام خشکرود به کام آسیابک)) و در صورت امکان در وبلاگتان درج فرمایید. با تشکر از آقا بهرام همایون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد