خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

پس چرا نمیارن غنی کنیم؟!! ....

یک جوک بومی شده از زبان شهید احمدی روشن

یکی از دوستان شهید احمدی روشن نقل می کرد:

من و مصطفی یک جوک بین خودمان داشتیم؛

دو نفر را به جرم مصرف عرق، در حال مستی دستگیر و در زندان می اندازند.

یکی از آنها که حالش هنوز سرجا نیامده بود از دیگری می پرسد: ما را برای چی اینجا

آورده اند؟

دیگری که هوش و حواس خود را بدست آورده، پاسخ می دهد: برای عرق خوری!

و اولی می پرسد: پس چرا نمیارن بخوریم؟!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

مصطفی جوک زیر را کمی تغییر داده بود و هرگاه که فشار ناشی از تعلیق

سنگینی می کرد، مصطفی از من می پرسید:


ما را برای چی این جا آوردن؟

و من می گفتم: برای غنی سازی

و مصطفی می گفت: پس چرا نمیارن غنی کنیم؟!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 20 دی 1392 ساعت 10:51 http://http://mohamadsaedi.blogfa.com/

سلام اقا بهرام شهادت امام حسن عسکری تسلیت باد وبه امید دیدار
موفق باشید وسلامت

سلام به آقای ساعدی عزیزم ، ما خیلی مخلصیم ها

پیام شنبه 21 دی 1392 ساعت 00:15 http://khenejintebyan.blogfa.com

سلام
برای داشتن یک وبلاگ جذاب برای بازدید کننده وجود یک بنر ویا لوگوی مناسب ،زیبایی وبلاگ وسایت را بالا می بردومشخصه ان را داشته باشد
ما این کار را برای وبلاگ نویسان انجام می دهیم
لطفاً از این نمونه های بنر وب دیدن کنیددر صورت نیاز ،در قبال درج کد لوگوی خنجین تبیان درقالب وبلاگتان وبا ارسال تصویر ونوشته مناسب سفارش ساخت نمایید
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد