خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

خاطره خواندنی استاد قرائتی !×!

خاطره ای زیبا از استاد قرائتی: 

من خودم به درد آخوندی نمی‌خوردم. یک عده هم غصه من را می‌خوردند و می‌گفتند: قرائتی تو در اخلاق که گیر داری، صدا هم که نداری، نمی‌توانی روضه هم بخوانی، پس به چه درد آخوندی می‌خوری؟ و لذا در یک روستا هم که رفتم مرا بیرون کردند. گفتند: تو نمی‌توانی روضه بخوانی. مرا بیرون کردند، یعنی نامه نوشتند به امام جمعه کاشان آیت‌الله یثربی که ما این شیخ را نمی‌خواهیم. روضه می‌خواندم و مردم می‌خندیدند.(خنده حضار). هرچه روضه می‌خواندم مردم می‌خندیدند. نامه نوشتند بابا این را نمی‌خواهیم. من ،قرائتی روضه‌خوان ورشکسته هستم. بعد پای تخته سیاه آمدم گل کرد. اگر کسی در کنکور رفوزه می‌شود نگوید: خاک بر سرم! دو سال است پشت کنکور ماندم. برو خیاطی کن ممکن است لباس عروس بدوزی دویست هزار تومان مزدش بشود. چه کسی گفته شما حتماً دانشگاه بروی؟ ممکن است کسی در دانشگاه رد شود و در حوزه قبول شود. در حوزه رد شود و در تجارت موفق شود. 

حدیث داریم اگر در یک شغلی شکست خوردید،

 نگویید: بخت من بد است. شغلت را عوض کن

نظرات 3 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 11:09

همین امام جمعه کاشان آیت‌الله یثربی که میگی داماد آیت الله میرمحمدی زاویه ای هست.
چیزی که واسه شما آرزوست واسه ما خاطره است.

میگم شما من هستی؟ نیم منم نیستی چه برسه به یه من چون اگه نیم من بودی اسمت رو مینوشتی
ما چاکر بروبچ با هویت زاویه ای هم هستیم

حسنی پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 12:40 http://shivastudio.blog.ir/

سلام
بنا به موافقت و پیشنهاد اکثر بازدیدکنندگان لذا نام گنجینه تصویری زاویه جایگزین آلبوم شهر زاویه شد. ممنون میشم این نام را در لیست پیوندهای خود اصلاح کنید.
موفق و موید باشید.

سلام بر دوست عزیزم ، چشم داداش

... جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 22:27

شما که نمی خوای شغلت رو عوض کنی؟ ها؟

سلام ، اگه شما ناراحت باشید ما عوض میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد