خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

حماسه حضور 22 بهمن زرندیه

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

حماسه حضور 22 بهمن زرندیه اینجا کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 84

اطلاعیه 2 ×!×

سلام مجدد

اینجانب اعلام میدارم، همه اهالی آسیابک و زمین شهری 

دوست و برادر اینجانب هستند.

همه ما از شهر مامونیه هستیم، متحد در کنار یکدیگر.

اگر بی احترامی ای شده عذرخواهی میکنم.

اگر ناراحت شدید ، عذرخواهی میکنم.

از همه دوستانی که در برگزاری یادواره شهدای مسجد فاطمه الزهرا 

زحمت کشیدند کمال سپاسگزاری را دارم.

اطلاعیه ×!×

آقا سلام علیکم

از امروز عکس های دهه فجر

یادواره های شهدا و مراسم های

پایگاه های بسیج شهرستان و حماسه حضور

رو میزارم


از همین تریبون هم از پایگاه حضرت رسول(ص) تشکر

ویژه دارم به خاطر داشتن یه تیم منظم و گروه سرود عالی

پی نوشت : بابت دیرکرد هم عذرخواهی میکنم

جواب به یک پیام !

یکی از دوستان عزیزم به من پیامی داده که لازم دونستم یه چیزایی رو روشن کنم تا رفع ابهام بشه !!!

متن ذیل(نوشته آبی رنگ) پیام دوســت اینجانب هست :

جناب آقای همایون خسته نباشید امیدوارم همیشه همینجور سرحال باشی 
میخواستم چندتا نکته یادآوری کنم: 

1)شما کار به اینکه چرا شهرک فاطمیه و یا چرا شهرک آسیابک نداشته باش. 
2)درست معلوم کن منظورت از هرکی از خواب بلند بشه دقیقا چه کسی یا کسانی هستند. 
3)یادت باشه تو فرهنگ ما مسلمانان سفید و سیاه،و یا به قول شما دهاتی و یا شهری هم با هم برابرند و این را بدون اگر به قول شما همین دهاتیها نبودند شاید شما هنوز مکتب میرفتی. 
4)سعی کن شما هم مثل اون به قول شما حزب ربیها لااقل نقش سپید پوش را بازی کنی،پس بهت اکیدا اخطار می کنم وارد این مقوله ها نشو. 
4)شهر قانون داره ،اما وقتی هر کس به خودش اجازه میده تو کار دیگران دخالت کنه و نه یک شخص بلکه چیزهائی را زیر سوال ببره که به اون مربوط نمیشه ،در نتیجه این اوضاع پیش میاد. 
5)آقای همایون اگر خیلی خواهان بزرگ شدنی اون راه داره که باید حضورا خدمت شما عرض کنم. 
6)اگر وقت کردی حتما یه سری هم به قبور شهدا به قول شما همون آسیابک بزن ،ببین اهداف اونا از شهادت چی بوده بلکه ارشاد بشی . 
7)میدونم به عنوان یه خبرنگار زحمت کش میتونی نظرات خودت را بگی اما من از کلمه گلیم استفاده نمیکنم میگم خط قرمزها ،مراقب اون خطها باش. 
8)کدوم امکانات شهری عزیز دلم تو کل منطقه اون امکانات به اصطلاح شهری را نشون بقیه هم بده. 
9)امروز روز اتحاد نه ایجاد تفرقه پس اولا ما همه زرندی هستیم نه بچه به قول شما فلان جا یا فلان جا. 
و در آخر هم خسته نباشی وهم سعی کن موقع عکاسی رو به نور بایستی نه پشت به آن چون فیلم میسوزه .در پناه خدا

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

قبل از جواب دادن به موردها باید عرض کنم که خداروشکر که همه دوستان از فضای مجازی استفاده لازم رو میبرند و همیشه در صحنه هستند و وبلاگ بنده حقیر هم مورد بازدید قرار میگیره و این جای بسی خرسندی داره و از همین جا ازتون تشکر میکنم.

1) بنده حوزه اختیاراتم اونقدر وسیع هست که بتونم به هرچیزی انتقاد کنم ! پس شما نمیتونی برای من تعیین تکلیف کنید!شما راه خودت ، منم راه خودم !

2) من زورم اینه !!! شما زورتون چیه ؟ خورشید آباد هم باید بشه شهرک دیگه ؟ امیرآباد و زرند کهنه چطور؟ چهل دستگاه بالا و پایین چطور؟

3) در خصوص دهات شما فکر کنم فشارتون رفته بالا اصلا متوجه نشدید من منظورم از دهات چیه !!! بنده حرفم اینه اینجا شهر هست !!! شهرداری و شورای شهر و فرمانداری و بخش داری داره!!! هرکسی نمیتونه به دلخواه خودش یه چیزی بگه !!! گرفتین مطلب رو یا هنوزم فشارتون بالاست ؟

4) در خصوص "حزب رب" و این حرفای عوام گونه باید دوباره بهتون بگم ، شما به هیچ عنوان نمیتونی برای من تعیین تکلیف کنی!!! در حدی نیستید که برای من سرلوحه و سرمشق تعیین کنید !!! پس سعی کنید احترام چندین و چندساله خودتون رو نگه دارید !!! من نه کلاه سفیدم نه کلاه قرمز و نه کلاه مشکی !!! من خودمم با هیچکس ارتباطی ندارم! حرف خودم رو میزنم و از فردی نمیترسم !

5) اگه دنبال بزرگ شدن بودم میرفتم پشت تریبون مساجد، پس مطمئن باشید شیفته خود بزرگ بینی ندارم، شما هم اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدزوز به بقیه ! تهمت گناه کبیره است ، شما که برادر هستید ، حزب اللهی هستید ! صف اول نماز وایمیستید! صدای قشنگی دارید ! شما که باید بدونید تهمت گناه خیلی بزرگیه ! حق الناسه !!! زشته ، زشته آقا !!!

6) بنده به همه شهدا ارادت دارم ، به شهدای آسیابک بیشتر از بقیه ! حالا یه سوال الان این حرفای بنده و شهرک و این چیزا چه ربطی به شهدا داشت که مسائل رو قاطی میکنید ؟ الان مثلا فقط شما میدونید که شهدا چه کسانی هستند و بابت چی رفتند شهید شدند؟ بقیه نمیدونن؟ الان من که یه خط درمیون میرم مسجد مثلا نمیدونم شهدا واسه چی شهید شدن؟ الان من چون صدام قشنگ نیست که برم پشت تریبون نمازجمعه مثلا نمیدونم شهدا کی هستن ؟ فقط شما میدونی ؟ زشته آقا ، خودت رو اون بالا بالا ها فرض نکن ، سرشت همه آدما یکیه ! نه شما از ما بهترونی نه ما بی عرضه!!

7) برای یه خبرنگار هیـــــــــــــــــــــــــــچ خط قرمزی وجود نداره !! "صرفا جهت اطلاع"

8) امکانات شهری نداریم یکی یکی دارید اعلام استقلال میکنید، وای به روزی که امکانات شهری هم بهتون بدن !!!

9) همه ما بچه یه جا هستیم ، بعضی هامون غیرت بیشتری داریم و راه خودمون رو میریم ، بعضی ها هم هستن دوست دارن شر درست کنن، حتی اگه شده با تعویض اسم یه مکان و محله! بعضی ها هم هستن دوست دارن تفرقه درست کنن با ....

در آخر هم باید عرض کنم ممنون از انتقادی که نسبت به عکاسیم کردید، سرلوحه کارم قرار میدم، ولی چون مسلط به نرم افزاری چون فتوشاپ هستم مشکلی با تنظیم نور ندارم ! دهانه لنز دوربینم در اینجور مواقع بازه و نور به خوبی منعکس میشه!

شهرک ؟؟؟

شهرک فاطمیه ؟؟؟؟

یادواره شهدای شهرک فاطمیه ؟؟؟؟

شهرک آسیابک ؟؟

خدایا همه مارو عاقبت به خیر بگردان

یکمی صمیمی تر ...

تعارف نداریم که

بیانیه ایام الله دهه فجر انجمن وبلاگ نویسان زرندیه

 انقلاب ما که که برگرفته از قیام عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی و عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن تازه‌تر و کاراتر می‌شود.

مگر مضمون و محتوای عاشورا، منزوی شدنی است که انقلاب عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی، منزوی شود، آورده شده است: انقلاب اسلامی ایران به تبع حرکت و حیات سرور آزدگان جهان حضرت حسین بن علی‌(ع)، خیزش و خاستگاهی جریان ساز است که ریشه در جغرافیای یکپارچگی و وحدانیت دارد.

 انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نه تنها سبب قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به‌وجود آورد که با الگوگیری از آن منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد.

این پیروزی انقلاب اسلامی معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد، افزوده شده است: این انقلاب از سوی دیگر توانست یکی از مستحکم‌ترین رژیم‌های وابسته و حمایت شده از سو‌ی استکبار جهانی را ریشه‌کن کند.

  انقلاب اسلامی یک حقیقت انکارناپذیر است، آورده است: هر چند که انسان‌های واداده و ضعیف النفس می‌خواهند این ارزش‌ها را نادیده بگیرند، نمی‌توانند چرا که این انقلاب برگرفته از ارزش‌های والای حسینی است.

امروز آمریکا و اسرائیل در هیچ جای دنیا احساس امنیت نمی‌کند و تمام منافع خود را نه تنها در دنیا بلکه در درون خود نیز در خطر می‌بیند.

صهیونیسم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون لحظه‌ای از تجاوزگری و بحران آفرینی علیه کشور ما فرو گذاری نکرده است و این روزها جهان به وضوح شاهد جنگ افروزی و درنده خویی استکبار علیه کشورهای اسلامی است.

ما ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای شرکت هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22بهمن اعلام میداریم : پاسداران و بسیجیان نیز همگام و همپا با سایر مردم این شهرستان ضمن حضور پرشور در مراسم جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و به ویژه راهپیمایی عظیم 22 بهمن، آمادگی خود را راستای خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور اعلام می کنند.

  افسران ارتش جنگ نرم دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ دفاعی برومند و حماسه‌ای دیگر را در برابر شیطان بزرگ رقم زده و در پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید.

ساخت، رشد و غنی سازی انرژی هسته ای نه تنها حق مسلم ملت ما است، بلکه پیشرفت در این مسیر نیز حق مسلم ما می باشد. چرا که حضرت امام خامنه ای می فرماید : حرکت ارزشمند و افتخارآمیز جوانان ایرانی در دستیابی به دانش بومی هسته‌ای یک اقدام تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است و این حرکت علمی باید با قوت به پیش برود و در ابعاد مختلف گسترش یابد.

مسئله مقاومت در منطقه امریست مهم که هیچکدام از کشورهای منطقه غرب آسیا (بنا به گفته رهبری جهت عدم استفاده از عبارت خاورمیانه) نمیتوانند بدون حضور ایران برای منطقه تصمیم گیری کنند. چرا که پس از انقلاب اسلامی ایران و تحقیر مستکبران بزرگی چون آمریکا، انگلیس و رژیم نحس و نجس اسرائیل، ایران تبدیل به قدرت بی چون و چرای منطقه تبدیل شده است. حضور حزب الله لبنان و سربازان مدافعین حرم منتصب به گردان ابالفضل العباس در سوریه، خط اول مقاومت امریست ستودنی که خود به جهانیان ثابت میکند که هیچ موجودی نمی تواند برای مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی تصمیم گیری کند.

اینجانب به عنوان عنصر کوچکی از جامعه دانشگاهیان، خبرنگاران، فرهنگیان، اصناف و بسیج اعلام میدارم ، تا آخرین توانم را در جهت حفظ آرمان های امام راحل ، پیشبرد راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادامه راه شهدای هسته ای و پیروی از صحبتهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به کار گیرم و با پیشبرد دانش علمی خود چه در عرصه عمومی و چه در عرصه مجازی عامل موثری باشم تا پله های ترقی به وسیله نیروهای ارزشی طی شده و فاتح قله های افتخار باشیم.

و امروز پس از گذشت 35 سال از تولد انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار شهرستان زرندیه با حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم، این روز و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله اعظم (عج) خواهند سپرد.

بهرام همایون

عضو هیات مدیره انجمن وبلاگ نویسان

شهرستان زرندیه



مرکز پاسخگویی 118 مامونیه !!!

سلام ، امروز با مرکز 118 تماس گرفتم و با این پیغام ها مواجه شدم 

این تماس مورخ روز شنبه 92/11/11 راس ساعت 10:30 صبح 

به واژه خدانگهدار دقت کنید ، خیلی جالب بود برام 


این فایل رو از اینجا دانلود کنید .

کشاورز و مرد مغرور ×!×

کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود، 

مرد مغروری به او رسید
و با تکبر به او گفت :

بکار، بکار که هرچه بکاری ما آن را میخوریم

کشاورز نگاهی به او انداخت و گفت :

 دارم یونجه میکارم 


پ ن : هیچگاه مغرور مباش، دست بالای دست بسیار است. 

مسئولین شبکه آفتاب در زرندیه

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

دیدار مدیر کل شبکه آفتاب با

فرهنگیان زرندیه اینجا کلیک کنید.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بسمه تعالی

جناب آقای قربانی جم

مدیر کل محترم صدا و سیمای استان مرکزی

سلام علیکم

            حضور شما را در شهرستان زرندیه به دیده منت پذیراییم وبهترین درودها و سلام ها را تقدیم شما مینماییم.بی شک در دنیای مدرن امروزی که افکار متعددی درحال شکل گیری است رسانه صدا و سیما نقش بی بدیلی در مهندسی افکار عمومی ایفا می نماید؛ این شما هستید که به مردم میگویید درکنار اندیشه هایتان به چه چیز هایی هم بیندیشید.

         پاکترین و خالصانه ترین ابراز ارادت های مارا به مردم شریف استان عزیزمان ابلاغ بفرمایید و به آنها بگویید در کنار مردم پاک و با صداقت استان مرکزی به مردم مومن و انقلابی شهرستان زرندیه نیز بیشتر بیندیشید، به آنها بگویید در کنار شهدای بزرگ مانند چمران عزیز، شهید احمد رضا عباسی و شهید آسنجرانی فراهانی به شهیدان بزرگ شهرستان زرندیه ، شهید ابوالقاسم اسدی شهدای عزیز شهر مامونیه پرندک ، زاویه ، خشکرود و رازقان و عزیزانی که در جای جای این شهرستان آرمیده اندو نماد ایثار و مقاومت اند نیز بیشتر بیاندیشید.

         در کنار نظاره مناظر زیبای دریاچه میقان اراک گوشه چشمی هم به سد لار زرندیه بیاندازیدو با تماشای طبیعت هفتاد قله اراک از دلربایی کوههای سربه فلک کشیده زرندیه غفلت نورزند. چشمهای مهربان هم استانی های مان را مهمان صداقت درستی، ایثار ، فداکاری و شجاعت و ایمان مردم شهرستان زرندیه فرمائید.ذهن ها و اندیشه های مورخان را بانشان دادن قرمت پنج هزار ساله  تپه های آجان زرندیه در کنار اراک قهرمان که قدمتی از دوران سلجوقیان دارد به حیرت دعوت فرما؛ گویش ها و لهجه های زیبای مردم و تنوع زبان در شهرستان زرندیه از فارسی و ترکی دعوت فرما، گویش ها و لهجه های زیبای مردم و تنوع زبان در شهرستان زرندیه از فارسی و ترکی گرفته تا تاتی و زرگری و ارمنی در کنار زبان زیبای دلیجان، لهجه با صفای ترکی کمیجانی را به مردم استان بیشتر معرفی فرما ، فرصتی بیشتر مهیا نمایید تا در کنار امیر کبیر فراهانی قهرمان به ابن مسکویه فیلسوف، طبیب و عالم  سده چهارم هجری که از افتخارات این دیار است و همچنین دارندگان عالی ترین مدال های علمی جهان که در این شهرستان بوده و هستند بر مباهات استانمان بیافزایید.

        فرصتی بیشتر عنایت فرمایید تا در کنار حیات وحش زیبای شازند  وهمراه غاز خاکستری وفاخته و عقاب طلایی مردم استان به  سیاهگوش نادر کوههای پیرحیدر و عقاب های تیز پرواز زرندیه و بالابانهای مهاجر این شهرستان نیز بیندیشند، تدبیری مرحمت فرما تا با دیدن ورزشگاه پنج مرداد اراک به یاد بزرگترین مجموعه ورزشی خاور میانه در زرندیه به همراه زمین خاکی فوتبال بچه های زاویه و خشکرود هم بیفتند.

         با معرفی مسیر و موقعیت استراتژیک شهرهای استان عزیزمان یادی هم از جاده ایریشم بیل افتلو و میل نمائید.با دیدن راه پر خطر اراک-خمین یادی هم از کشته های تصادف رانندگی شهرستان زرندیه و گریه های مادرانی که دیگر هرگز فرزندانشان را نخواهند دید نمایید. از مردم استان عزیزمان وشبکه نسیم دعوت فرماییدتا مهمان سفره ی لبخند ها  ولطیفه ها و شادبیهای  مردم خونگرم و باصفای شهرمان باشند تا  لذت با هم خندیدن را بچشیم. دستوری فرمایید تا زحمات همکاران گرامیتان را ما نیز  به راحتی از گیرنده های خود نظاره گر باشیم و لذت ببریم.

        از احساس مسئولیت و زحمات شبانه روزی مسئولین شهرمان که برای رفاه  و آسایش مردم عزیزمان تلاش مینمایند گزارشی تهییه فرماییدتا مورد تشویق مردم قدرشناس قرار گیرند؛ تا اگر احیانا مسئولی به ناحق پستی را اشغال کرده و قادر به حل مشکلات مردم نمی باشد عذر خواهی نموده و راه را برای خادمان دلسوز و زحمت کش باز نماید.

خدمات صورت گرفته در بخش درمان از بخش دیالیز گرفته تا ساخت بیمارستان را به  همراه نواقص موجود که صدای له شدن استخوان های عده ای از مردم استانمان بخاطر نبود امکانات  درمانی را به گوش مسئولین محترم استانی و کشوری برسانید.

          به مردم استانمان از افتخار جوانانمان از پیشکسوتان، از وبنگاران ، از ورزشکاران از شاعران و هنرمندان شهرستانمان بگویید. به ما از هوای فردا که آیا ردا خورشید درخشان بربام زرندیه خواهد تابید یا یا باران راحمت الهی برسر ما نازل خواهد گشت بگویید. از دوستی و همدلی و اتحاد مردم شهرستانمان با هم استانی های مومن  ومهربانشان بگویید.

چشمانمان منتظر زیارت مجدد شما  ودلهایمان همراه دغدغه های دلسوزانه شما و لب هایمان دعا گوی موفقیت شماست. پایدار ویربلند باشید.

ناصر صلاح

رئیس هیئت مدیره انجمن وبلاگ نویسان شهرستان زرندیه

بر گرفته شده از وبسایت سیدرضا کشفی

اگر فرزندی داشته باشم ...×!×

اگــــــــه یـــــــه روز فـــــــرزنــــــــدی داشـــتـــــــه بــــــــــاشـــــــم

بیشتــــر از هــــر اسبــاب‌بازی دیگـه‌ای براش بـــادکنـــک مـــی‌خرم

بـــازی بـــا بــــادکنــــک خیـــلی چیـــزا رو بــــه بچـــه یــــاد مــی‌ده

بهــش یــاد می‌ده که باید بـــزرگ باشـه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره

بهـش یاد می‌ده که چیـزای دوست داشتنی می‌تونن توی یـه لحظه

حتــی بــدون هیـــچ دلیلـــی و بـــدون هیـــچ مقصـــری از بیــن بـرن

پـــس نبــاید زیــاد بهــشــون وابستـــه بشـــه

و مهمتر از همه:

بهـــش یـــاد مــی‌ده کــه وقتی چیــزی رو دوســت داره نبــاید اونقدر

بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده

چـــون ممکنــه برای همیشـه از دستــش بده