خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دو نفره شوید 2 ×!×

یا میریـــد زن میگیـرید

یا روزی یه دونه از این عکسا میزارم 

 قند تو دلتون آلاسکا بشه 

نظرات 8 + ارسال نظر
کاتو چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 12:29

اخوی خجالت نمیکشی ، شومبازی در میاری

ali سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 18:22


داداش شما خودت ازدواج کردی از این کارا میکنیییییییییی
تا حالا عشق و حس کردی
فک نکنم بهت نمیخوره
پس حرف نزن

عشق فقط یه حالت داره ، اونم نسبت به پدر و مادر ، بقیه اش تاثیرات هورمونیه

ali سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 18:53

همین دیگه تا حالا عشق ه درک نکردی این حرف و میزنی
بیچاره دوست دخترت

نگران دوس دخدر ما نباشید

ali سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 18:55

البته با این اخلاق اونم نداری
پس طفلک زنت

اتفاقا دارم یه دونه دارم که شاه نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 19:02

اووووووووووف هم دوس دخدر داری هم زن ؟؟؟؟؟
نچایی داش من

شما فیلم هندی زیاد نیگا میکنی انگار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 19:05

هندی دوس ندارم زناش قشنگ نیستن

آره راس میگی

داش احمد یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 18:56

برادر من این چزا چیه میزاری دل بچه های مردم و آب میکنی آخه
شما متعهل هستی که داری نصیحت میکنی؟؟
وقتی آدم ی دخترخانم رو واقعی دوس دار ه اما نمیتونه بش برسه به نظرت دیگه چیکار میتونه بکنه؟؟
برادر ببخش این حرفارو زدم دلم پر بود این مطلبارو خندم

داش احمد اینجوری نگو
چرا نمیتونی بهش بگی ؟ بگو کیه خداوکیلی بچه بابام نیستم نرم بهش نگم
مرد باید جسارت داشته باشه ، درسته جماعت ما که سر بزیره همیش ضرر میکنه و نجابت به خرج میده و چیزی نمیگه، ولی وقتی میبینی طرف دین و ایمون داره و حلال و حروم سرش میشه ، به خودت مدیونی اگه نری و بهش نگی

داش احمد یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:55

بش گفتم :-(
خودشم یه جورای حس من و داره
پدر نداره اما یه برادر ه که اصن به هچ صراتی مستقیم نیست
مرد وقتی ینفرو دوس داشته باشه و بهش نرسه دیگه هیچکسو نمیتونه اندازه اون بخواد
قبول داری حرفامو ی ن ؟

قبول دارم حرفت ُ داداشم تو یکی رو میخوایی ، پس باید به دستش بیاری
وقتی به دست آوردی میشی مرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد