خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

حامیان اکبرشاه ×!×

اونقدر لذت داره که آدم ببینه طرفدارهای اکبر شاه

اینقدرررررررررررررررررررر بی ادب استن

اصن آدم کیف میکنه

پ ن : شونصد هزارتا نظر با محتوای فحش های ناموسی در بایگانی موجود می باشد که گواه این مسئله است

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا رحیمی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 00:10

حسابی سوختیلابد لیاقتت همینه باید فحش بخوری چون عقل و تدبیر نداری.به آدم یکبار میگن نه 10 بار مگر اینکه شعور نداشته باشه و طرفدار احمدشاه دزد باشه

سلامت رو کی خورد ؟ البته خب از حامیان حاشمی نباید انتظار ادب داشت
والله اینجور که معلومه شما سوختی که فرت و فرت داری تو پستام نظر میدی

جای دیگه خواستی از شعور صحبت بکنی نگو که طرفدار حاشمی هستی

رضا رحیمی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 00:12

ببین فقط یک چیزی انتظار نداشته باش وقتی بی ادبی میکنی طرف مقابل بزاره روی سرش حلوا حلوات کنه!به مقامات توهین کردی و باید جوابش را هم در این دنیا و هم در اون دنیا ببینی.

علیک سلام سلامت کجاست

میگم چقدر حقوق میگیری که از حاشمی دفاع کنی فی چنده الان ؟

محمد سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 01:55

سلام خب داداش شماهم که مثل اونا رفتار کردید . این آخه چه حرفایی زدید. شما نباید اینجور جواب میدادید حرف های زشتی نوشتید. جواب اون یک دوست رو هم که اونجور دادید.
واقعا وقتی داشتم نظرها و جواب شما رو میخوندم دلم سوخت هم برای به قول شما اکبر شاهی ها هم برای شما. پس باید یه فرقی باشه بین شما که اسم بسیجی بودن و.. دارید با اون ها که ....
خواهش عاجزانه برادرانه دارم که ادب و احترام و رفتار دینی داشته باشید.

سلام ، چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد