خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

حاج آقا خاطره VS بابک ×!×

اع اع اع میدونی چی شد ؟

 حاج آقا خاطره با بابک آشنا در اومد 

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد امین سلیمی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 17:06 http://aftabnews.ir/fa/news/240484

حاشیه نگاری دیدار نخبگان با رئیس مجمع
پاسخ جالب هاشمی درباره ساده زیستی!
هاشمی در ادامه حرف مهمی به جوانان می‏ زند. حرفی که خودش از جوانی پای آن ایستاده. «دنبال آدرسهای غلط از اسلام نروید». نخبگان جوان با شنیدن این جمله کمی جابجا می‏ شوند. گوش تیز می‏ کنند. هاشمی ادامه می‏ دهد: «اسلام فقط دین آخرت نیست، اسلام دین زندگی و دنیا هم هست، شما جوانان باید تلاش کنید تا دنیایی بهتر برای خود و دیگران بسازید». «دنیایی بهتر» الگوی هاشمی از طلبگی تا امروز است. «دنیای بهتر» آدرس درستی از «اسلام الگو، کارآمد و جذاب» است. آدرس مقابلش هم «زهد فروشی» ریاکارانه است که عاقبتش آدرس غلطی می‏شود تا قهقرای ناکارامدی، ساده زیستی شعاری و غارت بیت‏ المال!
آفتاب: خبرنگار چایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در حاشیه دیدار نخبگان دانشگاهی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اینکه چرا هاشمی از خسارت 8 ساله گذشته می‏ گوید.از برای بدگویی از مسوولان دولت گذشته نیست، بلکه از جهت آن است که همه ارکان نظام و آحاد مردم از یاد نبرند که اولاً در چه چاهی بودیم؟ و ثانیاً با چه معجزه ای از آن چاه بیرون آمدیم!.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن کامل این حاشیه نگاری بدین شرح است:

برای اولین حاشیه ‏نگاری سال 93 وارد مجمع می‏ شوم. جمعی از پژوهشگران و نخبگان کشور آمده ‏اند. کمی زود رسیده‏ ام. کنجکاو و منتظر کناری می ‏نشینم. یکدفعه یاد پارسال همین موقع و همین‏جا افتادم. ذهنم فراخوانی ناخواسته ولی بهنگام می‏ دهد. 28 فروردین 92 بود که استانداران سابق آمده ‏بودند. برای راضی کردن آیت‏الله برای حضور در انتخابات.

می‏ گفتند آقای هاشمی «سکان اجرایی ناخدا می‏خواهد نه قایقران». ناخدای با تجربه با «خزانه خالی» می‏ سازد، قایقران بی ‏تجربه «خزانه پر» را هم می‏ سوزاند. می‏ گفتند: آقای هاشمی! صدای سوختن آرزوهای مردم را نمی‏شنوی؟. وارونگی آرمانها را می‏ بینی و کاری نمی‏ کنی!. مگر همیشه نمی‏ گفتی که آبرو برای مردم می‏ دهی؟. جان برای انقلاب می‏ دهی؟. چه نشسته‏ ای؟.

پارسال همین موقع‏ ها بود که همه آنقدر آمدند و رفتند و گفتند و گفتند و گفتند و ... تا آن عصر بهاری ماندگار در تاریخ ایران از راه رسید. عصر بیست‏ و یکم اردیبهشت 92 بود که کهنه سرباز انقلاب دوباره آستین همت بالا زد. سرخی آتش کینه بدخواهانش را نادیده گرفت تا پرچم سبز امید ملّتی را به تدبیر حضورش بر افرازد. آیت‏ الله در سال 92 آیت‏ النّاس شد. آبرو وانهاد و عزّت از مردم گرفت. تا حق ‏النّاسِ «اسلامی» و رأی ملّتِ «جمهوری» به هم سازند و پنجره دولت تدبیر و امید بگشایند. انتخابات 92، انقلاب حق‏ النّاس بود. تولّد دوباره «جمهوری اسلامی ایران».

در همین افکار بودم که صدایی رشته ذهنم را پاره کرد. «خانم، جلسه شروع شد! کجایی؟». بلند می‏ شوم. قلم و کاغذم را جمع و جور می‏ کنم و راه می ‏افتم. امّا ذهنم هنوز در خلسۀ بهار 92 است. بهار «حق‏ النّاس».

وارد جلسه که می ‏شوم صحبت یکی از نخبگان شروع شده. مشغول ارائه آماری از چهره‏ های درخشان علمی کشور است. تأکیدش بر حمایت اجرایی از تحقیقات و پژوهش‏های علمی است. خانم نخبه پژوهشگری هم که در 12 سالگی وارد دانشگاه شده، همین خواسته را دارد. به انضمام اینکه از کاغذ بازی‏های اجرایی هم رنجیده‏ است. آخرش هم ابیات معناداری از ملک ‏الشعرای بهار می‏ خواند.

«جور و بیداد کند، عمر جوانان کوتاه/ ای بزرگان وطن بهر خدا داد کنید!»

در جمع نخبگان جوان، پیرمردی بشاش و سرزنده هم حضور دارد. عضو افتخاری باشگاه پژوهشگران است. تابلویی از شعری در توصیف آقای هاشمی آورده. به قول خودش برگ سبزی، تحفه درویش. آقای هاشمی به احترام او می ‏ایستد.

گوشه‏ای از تابلو شعرش را هاشمی و گوشه دیگرش را خودش می‏ گیرد. آقا منوچهر طالقانی امّا اصرار دارد در همین حالت شعرش را بخواند. هاشمی با طمأنینه و احترام خاصی می‏ ایستد و گوش می‏ دهد. شعر بلندی است. امّا صبر هاشمی بلندتر است. یک بیت آن را به خاطر می‏ سپرم. شبیه دعا برای هاشمی است. «خواهم ز خدا آسان، گردد به تو هر مشکل/ کز مهر تو هر مشکل، گیرد ره آسانی».

چقدر این شعر شبیه توصیه هاشمی به ظریف است. آقای هاشمی هم در تجلیل از اقدامات وزیر خارجه سخنی به همین مضمون گفتند. «ملّت پشتیبان شماست، کارتان در تاریخ ماندگار می ‏ماند». آن بیت را دوباره با خود زمزمه می کنم. خواهم ز خدا آسان، گردد به تو هر مشکل............

نوبت سخنان آقای هاشمی فرا می‏ رسد. باز هم حرفی نو با خود آورده. آخوند متفاوت که هرگز کهنه نمی ‏شود. از گذشته‏ ها هم که بگوید. هربار سخنی نو می‏ آورد. جوانان امروز حوصله مطوّل گویی ندارند. شنیدن حرف آخر را همان اول می‏ خواهند. پس آقای هاشمی سرراست سراغ اصل مطلب می‏ رود و می‏ گوید: «پیشرفت در دانایی محوری است».

آدرس مصداقش را هم در دل تاریخ می‏دهد. جایی به نام دانشگاه جندی شاپور. دانشگاهی آزاد و اسلامی. با ارتباط دو سویه دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان. اعتدال با عقلانیت، نتیجه‏اش می‏شود ثروت و تمدّن. عدالت هم بدون عقلانیت عاقبتش می‏شود فقر و انزوا!.

هاشمی در ادامه حرف مهمی به جوانان می‏ زند. حرفی که خودش از جوانی پای آن ایستاده. «دنبال آدرسهای غلط از اسلام نروید». نخبگان جوان با شنیدن این جمله کمی جابجا می‏ شوند.
گوش تیز می‏ کنند. هاشمی ادامه می‏ دهد: «اسلام فقط دین آخرت نیست، اسلام دین زندگی و دنیا هم هست، شما جوانان باید تلاش کنید تا دنیایی بهتر برای خود و دیگران بسازید». «دنیایی بهتر» الگوی هاشمی از طلبگی تا امروز است. «دنیای بهتر» آدرس درستی از «اسلام الگو و جذاب» است. آدرس مقابلش هم «زهد فروشی» ریاکارانه است که عاقبتش آدرس غلطی می‏شود تا قهقرای ساده زیستی شعاری و غارت بیت‏ المال!.

آقای هاشمی در ادامه بازهم از مشکلات سالهای قبل می‏ گوید. البته با تعبیری جدید. «حرکت 8 سال گذشته، معکوس بود!». هاشمی این را درباره سالهایی می‏ گوید که حاصل عدالت بی‏ عقلانیتش، فقر بیشتر شد و سوء‏تدبیرش آتش غارت به خرمن سرمایه‏ های کشور زد. آتش بی ‏تدبیری همان دولتی که سیاستهای کلی نظام و قطعنامه‏ های سازمان ملل را به یک چوب راند تا در داخل و خارج به یک اندازه ، ویرانی ببار آورد!. ویرانی نامحسوسی که جمع کردن کل خساراتش از خسارت جنگ 8 ساله هم شاید بالاتر بزند.

اینکه چرا هاشمی از خسارت 8 ساله گذشته می‏ گوید.از برای بدگویی از مسوولان دولت گذشته نیست، بلکه از جهت آن است که همه ارکان نظام و آحاد مردم از یاد نبرند که اولاً «در چه چاهی بودیم؟» و ثانیاً «با چه معجزه ای از آن چاه بیرون آمدیم!».

جلسه که به پایان می رسد همراه میهمانان می‏ شوم. دوباره یاد واگویه ‏های پارسال میهمانان می‏ افتم. در بهار92 – روزهای قبل از انتخابات- میهمانان آیت ‏الله بعد از هر دیداری بهم می‏ گفتند: «خدا کند هاشمی بیاید!». جالب است که امروز در بهار 93 نخبگان جوانی را می‏ بینم که بهم می‏ گویند: «خدا کند هاشمی بماند!».

داستان مصلحت همچنان باقی است......
انشالله خدا همه گمراهان را به راه راست هدایت کند.

بح بح ، سلام علیکم
لینک هم میشد داد

شهاب الدین سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 22:28 http://shahabandemad.blogsky.com/

سلام...مطالبتون عالیه و دقیق...ومنم با تک تک انتقاداتی که داریید موافقم..ولی به نظرم اگه لحنتونو مؤدبانه تر کنید،خیلی بهتر باشه.به هر حال الگوی ما ائمه هستن..با پشتکار به اطلاع رسانیتون ادامه بدید..

سلام ، چشم

عماد سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 23:40

با عرض سلام
مثل اینکه جواب سوال ها سنگین بوده و نمیتوانید جواب بدهید
نکنه یادتان رفته
رییس پولدارترین دولت بیت المال را خرج حمایت از خود کرد/احمدی نژاد باید پاسخگو باشد
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات علی‌اکبر جوانفکر درباره عوامل نابسامانی اقتصاد کشور، گفت: جوانفکر به عنوان مشاور فرهنگی دولت گذشته صلاحیت اظهار نظر درباره مسائل اقتصادی کشور را ندارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر اقدامات بازدارنده لاریجانی و مجلس نبود اوضاع کشوربدتر از این می‌شد، تصریح کرد: در بدترین شرایط اقتصادی مدیرانی همچون قالیباف پروژه پل طبقاتی صدر را به اتمام می‌رساند و به جای قدردانی برخی از افراد که سررشته‌ای از اقتصاد ندارد به آنها تهمت وارد می‌کنند و دکتر لاریجانی وشهردار تهران را مسبب اصلی نابسامانی اقتصاد کشور می‌دانند.
وی با تاکید براینکه اگر امروز دچار مشکلات اقتصادی هستیم به دلیل عملکرد غلط 8 ساله دولت نهم ودهم است، ادامه داد: مشکلاتی که دولت احمدی‌نژاد و تیم اقتصادی او برای کشور ایجاد کردند حداقل 40سال زمان می‌برد تا مرتفع شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: اجرای غلط هدفمندی یارانه‌ها، خودسرانه عمل کردن و عدم اجرای نامناسب قانون مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد که حتی کارشناسان خبره راهم در باز کردن این گره‌های سردرگم کرده است.
جعفر زاده با تاکید براینکه سیاست دولت یازدهم در افزایش فروش نفت تاراج اموال آیندگان نیست، گفت:احمدی‌نژاد به عنوان رئیس پر درآمدترین دولت تاریخ 34ساله انقلاب باید پاسخگوی هزینه کرد بیت المال در استادیوم‌ها برای زدن کف و سوت برای حمایت ازخود باشد.
عضو کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه درباره عملکرد دولت احمدی‌نژاد دروغ پردازی نشده است، گفت: من به عنوان نماینده مجلس سراغ ندارم که دولت دهم زیرساختی را درکشور ایجاد کرده باشد./شاهکار آقای احمدی نژاد، ابتدا تعدیل قیمت ها و سپس هدفمندی یارانه ها بود که این امر موجب شد دلار به حدود 4 هزار تومان برسد. دولت 45 هزار تومان به هر نفر می دهد اما از سوی دیگر هر فردی خرجش 500 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
یک کارشناس مسایل اقتصادی اظهارداشت: گرانی هایی که شاهد آن هستیم حاصل اجرای هدفمندی یارانه ها است چرا که اجرای هدفمندی توزیع درآمد را غیر عادلانه کرد و در نهایت نرخ دلار نیز افزایش یافت. شاهکار آقای احمدی نژاد، ابتدا تعدیل قیمت ها و سپس هدفمندی یارانه ها بود که این امر موجب شد دلار به حدود 4 هزار تومان برسد. دولت 45 هزار تومان به هر نفر می دهد اما از سوی دیگر هر فردی خرجش 500 هزار تومان افزایش پیداکرده است.

دکتر مهدی تقوی کارشناس مسایل اقتصادی و استاد دانشگاه علامه در گفت و گو با خبرنگار حرا در پاسخ به سوالی که به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اشاره داشت، گفت: سیاست هدفمندی یارانه ها حتی اگر خوب اجرا شود تورم رکودی ایجاد می کند. اگر دوره خانم تاچر در انگلیس را با قبل از آن مقایسه کنیم اوضاع نامطلوب اقتصادی که در حال حاضر ما داریم انگلیسی ها داشتند. خانم تاچر تنها از ثروتمندان مالیات گرفت و بهداشت و درمان رایگان برای فقرا ایجاد کرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر در کشور ما آموزش و بهداشت پولی شده و فقرا پول ندارند که دندان خود را درست کنند و برخی خانواده ها اگر فرزندشان در دانشگاه سراسری قبول نشود نمی تواند درس بخواند چون پول ندارد.

این کارشناس مسایل اقتصادی با انتقاد از سیستم آموزشی کشور، تصریح کرد: در ضمن برخی از دانشگاههای دولتی برای اینکه خرج خود را دربیاورند دانشجوی پولی می گیرند و می گویند اینجا پردیس دانشگاه است.

تقوی در خصوص دلیل ایجاد مشکلات اقتصادی تاکید کرد: بیشترین مشکلاتی اقتصادی که ما شاهد آن هستیم به دلیل هدفمندی یارانه ها است و یک مقدار هم به دلیل تحریم ها است.

همشهری چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 09:15

اینم بنویس که بالک جون رفیق شیشه محمود جون و اسفندیار جونه! از دامن اونا به اینجا رسیده! یه حقیقت نمیشه انکار کرد! گل پسر! تو داری دم از یه نفر میزنی که خودشو دارو دستش هیچ کدوم سالم نبودن وًهیچ خدمتی نکردن!واسه مام ادای اون ادمایی که خیلی چیزارو میدونن ودر نیار! چون داری تو کوره دهات زندگی میکنی گل پسر!

از این جهت بسی خرسندم که خار تو چشم شما بالاشهر نشین ها شدم
البته خب باید لازم به ذکر باشم که تا ما دهاتی ها نباشیم ، شما سر سوزنی پیشرفت نمیکنید
یه بنده خدایی گفت سخته به کسایی که واسه نفهمیدن پول میگیرن ، چیزی یاد بدی واس خاطر همین من نمیتونم چیزی به شما یاد بدم

هادی بیابانی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 11:44

سلااااااااااااام بر بهرام خان رفیق بهتر از جان
خوبی خوشی ؟ نیستی دادا؟ به به هر دم از باغ بری میرسد بابک و اکبر برنامه امشب سینماهای کشور

همشهری چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 12:31

اخه جالبش میدونی چیه اطلاعاتتم درست نیست! هنوزم اعتقاد داری روحانی با ٣٠٠ هزارتا اول شده!؟!! زبان سرخ سر انسان را به باد میدهد

آره با اختلاف 300 هزارتا اول شده ما مثال بادمجون بمیم ، آفت نداریم شما دیگه از این حرفا نزن که جرات نداری نام و نشونت رو کامل کنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 14:37

باهم دیگه خیلی زود اشنا میشیم! نگران نباش! اسم و فامیل مهم نیست ! همچین ادم های سال ٨٨ اسم تقلب و انداختن تو دهن مردم و ١٠٠٠ تا مشکل واسه این نظام جمهوری اسلامی درست کردن! برادری که ادعای بسیجی بودن داری! بسیجی تفرقه افکنی نمیکنه! بسج به ریس جمهور توهین نمیکنه! منتظر باش این ٣٠٠ هزارتای که اثبات نکنی گرون تموم میشه! چون همین ادعا باعث زیر سوال بردن این نظامه! مطمین باش ما کسی که بخواد این نظامی رو که با خون شهدا اغشته گشته رو زیر سوال ببره و سره جاش مینشونیم! مطمین باش

با همین آرمان ها در تاسیسات رو بستید دیگه ؟
به آمریکا خندیدید و اوباما رو باهوش خطاب کردید
به ایرانی ها گفتید لبو فروش

شما از اقتدار و خون شهدا دم نزنید که اوضاتون خیلی خرابه
خیلی حالیتون میشد که ابوطالبی تون رو راه میدادن به آمریکا
ماییه حقارت ایران اسلامی شدید توی جامعه جهانی

ی دوست سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:44

داداش سلام ی سوال داشتم شما از نظر فهم و شعور و عقل به بلوغ رسیدی؟فک نمیکنم سنت به این چیزا بخوره برو فکر نون باش خربزه آبه
بیخیال این حرفا اخوی جا اینکه اعصاب خودتو خورد کنی برو دنبال نون باش.
ادای روشن فکر بودن و ادعای همه چیز فهمی هم نکن

علیک سلام شما کلا فکر نکن ، باشه ؟ آخه اگر ادای متفکر ها رو در بیاری من خندم میگیره
میدونی چرا ؟ چون از آدمایی که بی نام و نشون میان و گوهر پراکنی میکنن همچین خوشم نمیاد
شمام کلاه خودت ُ بچسب که باد نبره ، نمیخواد دایه دلسوز تر از مادر باشی واسه ما

در ضمن ، من داداش بزدل و ترسو ندارم ، پس لدف کن بنده حقیر رو به خودت نچسبون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد