خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

و زمانی که فیلم شروع شد ... ×!×

خدا لعنت کنه ظالمین رو، و همچنین

خدا لعنت کنه قومی رو که ساز ِسازش با ظالمین رو می زنند


نظرات 3 + ارسال نظر

به نام خداوند مهربان...
سلام آقا بهرام زیارت قبول. ان شالله حجتان مقبول خداوند باشد و آثارش را در زندگی دنیوی و آخروی خود ببینید.
سالم و عابت بخیر باشید.

متشکرم، ان شاءالله قسمت شما و خانواده محترم

یاس کبود یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 23:06 http://tazieh-yassekabood.blogfa.com/

حاج بهرام
نگاه کردن به صورت جانبازان عزیز بصیرت میخواد.....

احسنتم

کریم صلاح دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:14 http://shahidkarimsalah.blogfa.com

سلام بر حاج بهرام عزیز
زیارتت مقبول حق انشاالله.
بعضی وقتا میگم واقعا چه صبری داری.
حرکتی از یکی از مسولین ارشد شهرستان دیدم که واقعا خونم به جوش اومد گفتم شانس اوردن عکسی از اونا دور و برم نبود والا همچی خط خطی می کردم که ..
امیدوارم برخی مسولین خط قرمزها رو رعایت کنند و حداقل از خون شهیدان و آه مادران شهید و جانباز بترسند.
ولی اولتیماتوم نهایی رو با زبون نرم بهشون دادیم که حریم خط قرمز ها رو رعایت کنند.
یا خق-التماس دعا

سلام علیکم ، آقا شانتاژ نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد