خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

پاسخی به یک حرف مفت ×!×

پاسخی به یک حرف مفت :

می گوینـد: بجـای نذری برای امام حسین بـه زلزله زده هــا کمـک کنیم

بجـــای هیــــأت محــرم، بـــه مدرســه سـوختــه هـا کمـک کنیـم

بجای صرف پول برای ساخت ضریح جدید امام حسین به فقرا کمک کنیم

چرا یک کمپین نمیزنید و بگید:

هزینـه یـک ماه لوازم آرایش تان را ؛ هزینه چالوس رفتن و ویلا گرفتن را

هـزینـه کـــافـی شــاپ رفـتـن تــان را خـرج زلـزلـه زده هــا کنیــد

اصــلاً بیاییــد دو ماه شعبـان و رمضان هزینـه شارژ اینترنت تان را خرج

زلـزله زده هــا کنیـــد! شـب یلـدا خـرج نکنیـد و ولنتــایــن نگیـریـد

و پــــارتـــی بـرگـــزار نکـنیـد و خـــرج زلــزلــه زده هـــا کنیــد

مشکــل شـمـا وضعـیت زلزله زده هـا و... نیست. از شور و شعوری ست

کـه حسیـن علیه السـلام در دل و جان مردم می ریزد و از آن می ترسید

(میلاد امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل مبارک)

نظرات 3 + ارسال نظر
یاس سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 18:05

از شور و شعوری ست

کـه حسیـن علیه السـلام در دل و جان مردم می ریزد و از آن می ترسید

یعنی باید قاب کرد زد به دیوار

هَی بگو بهرام دوزار نیمی اِرزه

پریا شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 15:20

چند وقتیه یه نفر با اسم من میاد و براتون نظر میزاره خواستم بدونید اون آدم من نسیتم آقا بهرام

حاج زهیر بالا غیرتت ، ما چیکه چیکه آبرو به دست آوردیم

یاس یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:19 http://tazieh-yassekabood.blogfa.com/

حاج بهرام:
نگه دارنده خودش حفظ میکنه
تو فیلم مستند تعزیه محمد خان نیرومند میگه:
"" امام حسین من میدوونت تا نیگا میدارم تو ده کلاه منا بپا ""

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد