خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تو که خود خال لبی ... ×!×

تو که خود خـال لبی از چه گـرفتار شدی

تو طبیـب همـه ای از چـه تو بیمار شدی

تو که فارغ شده بودی ز همه کون و مکان

دار منصـور بـریـدی همـه تندار شدی

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علیکم
با دلِ تنگ، بسوی‌ تو سفر باید کرد
از سر خویش، به بتخانه‌، گذر باید کرد

پیر ما گفت: ز میخانه شفا باید جست
از شفا جستنِ هر خانه حذر باید کرد

آنکه از جلوه‌ی‌ رخسار چو ماهت پیش است
بی‌گمان معجزه‌ی‌ شقِّ قمر باید کرد

گر درِ میکده را، پیر به عُشّاق گشود
پس از آن آرزوی فتح و ظفر باید کرد

گر دل از نشئه‌ی‌ می‌، دعوی‌ سرداری‌ داشت
به خود آیید که احساس خطر باید کرد

مژده‌ای‌ دوست، که رندی‌ سر خُم را بگشود
باده نوشان! لب از این مائده، تر باید کرد

در رهِ جستن آتشکده، سر باید باخت
به جفاکاری‌ او، سینه سپر باید کرد

سر خم باد سلامت، که به دیدار رخش
مستِ ساغرزده را نیز خبر باید کرد

طرّه‌ی‌ گیسوی‌ دلدار، به هر کوی‌ و دری‌ است
پس به هر کوی‌ و در از شوق سفر باید کرد.

29 دی‌ 1367 شاعر حضرت روح الله امام خمینی (ره)

علی رضا مولایی چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:28 http://alireza-m.blog.ir/

سلام
برچسب ها رو دیدم نوشته بودید
شعر امام خامنه ای
عرض کنم
شعر از ایشان نیست
از طرف دفترشون هم تکذیب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد