خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صله رحم مجازی(قسمت چهارم) ×!×

سلام علیکم

در جهت معرفی وبلاگ ها به بازدیدکنندگان محترم

سری هم به وبلاگ ذیل بزنید ضرر نمی کنید

وبلاگ حجه الاسلام احمد گل محمدی

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علیکم
نه بابا خوشم اومد پیشرفتت در حد لالیگاست البته به پای پرسپولیس نمیرسه.چون پرسپولیس سرور همه تیماست این یادت باشه:این نوار آبی رنگ رو عوض کن وگرنه دیگه به سایتت نمی آم. از تو بعیده.طرح دعای ندبه هیأت را در سایت بگذار از طرح صله رحم خوشم اومد ابتکار جالبیه اما تعداد عکسهاتو کم کناون کاری که خصوصی برات فرستادم چی کار کردی وبش رو دیدی؟نظرت چی بود؟::

به به عشق خودم ، سلام علیک
میخوامتا زیاد زیاد
آره وبش رو دیدم
طرف کلش بو قرمه سبزی میده
من پا پیش بزارم شر درست میکنم
بزار یواش یواش خودش میفهمه که بوی کباب نیست ، چیز دیگه دارن داغ میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد