خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مرحوم آموزگار ×!×

تشکر می کنم از مردی که مرد بودن رو به همه یاد داد

تشکر می کنم از مردی که انسانیـت رو به همه یاد داد

تشکر می کنم از مردی که رفت مشهد تا مشکلش رو با آقا در میون بزاره،

تـوی راه دچار حادثـه شد و اعضای بدنـش مشکل چند نفـر رو حـل کرد

تشکر می کنم از مردی که هـر وقــت میـدیدیمـش

با لهجه قشنگ مامونیه ای سلام و احوالپرسی میکرد

تشکر می کنم از روح بزرگ یه مـرد اصیل زرندیه ای

تشکر می کنم از روح بزرگ خـونــواده اون مـــرد

تشکر می کنم از اعضـــای محترم خـونــواده اش

و تسلیـت می گــویــم  به تمــامی بازمـاندگانش

و مطمئنم فردوس پیشکش علی آقا آمــوزگار هست

در آخر عذرخواهی می کنم از همه، بنده یک هفته داخل شهر نبودم و

متـاسفـانه نتـونسـتم به مـراسم هــای این مــرد بــزرگ برسم

از همـــه عــذرخواهــی می کنــم ، به دلیل اینکه کوتـاهی کردم

و قسم جلاله می خورم به هیچ وجه، هیچ مسئولی دردانه مـن نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
بی کار پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 12:47

سلام مجدد به دوست عزیزم : ممنون که به وظیفه خود عمل کردی و جواب این آدم بیکار ایراد گیر را دادای ، همونطور که گفتم امیدوارم ی گزارش توپ از ماوقع داشته باشی ، مخلصیم التماس دعا راستی شنیدم ثاراله پنجشنبه هفته آینده مراسم شهادت امام صادق برگزار میکنه امیدوارم مثل همیشه کم نقص باشه و بجایی برسه که بینقص اجرابشه اگر خبری شد اطلاع بده رفیق :

سلام، چشم

امیر پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 18:41

سلام داش بهرام باشی یانباشی دوست داریم انشاالله خداوند به خانواده ی اقای اموزگار وشاپسندی صیر وخدا این دوعزیز سفر کرده را بیامرزد

امیر پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 18:44

سلام داش بهرام باشی یانباشی دوست داریم انشاالله خداوند به خانواده ی اقای اموزگار وشاپسندی صیر وخدا این دوعزیز سفر کرده را بیامرزد

سلام داش امیر جوووون ، میخوامتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد