خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

نام زرندیه تغییر نمی یابد×!×

فرماندار زرندیه در نشست پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در مسجد آسیابک :

مساله تغییر اسم مامونیه، پرداختن به حواشی است.

مردم سعی کنند به این مسائل پیش پا افتاده اهمیت ندهند

و سعی نکنند حاشیه ایجاد کنند.

مرکز شهرستان زرندیه، مامونیه است و باقی خواهد ماند.

بهرام­نوشت: درود بر شما عزیز دلم

نظرات 10 + ارسال نظر
علی; دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 01:05 http://ploton.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری وقت کردی به کلبه تنهایی من هم سربزن خوشحال میشم نظرتو بگو
عـــــــــلـــــــــــــــــــی

چشم

محمدیان دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 01:20

تو باز در مورد اسیابک نظر دادی! مواظب خودت باش

بیا برو دنبال کارت بینیم بابا همه واسه ما شاخ شدن
کی اصن در خصوص شما نظر داد
واقعن مشکل داری یا خودت رو زدی به مشکل دار بودن
بدم میاد از این خود گردن کلفت پندارها
دفه بعد توپت بیفته این طرفا ، توپت رو پاره میکنم

محمدیان دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 10:10

ببین بچه جون تو مثل اینکه نمیدونی داری با هوییت ما کلکل میکنی! من و نشناختی پس! توپ منو تو که تویی هفت جد و ابادتم نمیتونن پاره کنن! حواست باشه باکی داری حرف میزنی! یه کاری دستت میدمااا

بشین بچه ، بشین ، حال و حوصله ندارم دیه میه بدم ، برو رد کارت ، برو
در ضمن ، مامونیه بچه نداره ، همه مردن

محمدیان دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 19:57

حتما توام سمبل مرداشی! نزار زیاد اینجا حرف بزنم! اسیابکی همیشه نشون داده همه جا تو ولایت مداری! تو شهدا تو شورای شهر! نفر اول و دارن! پس سکوت کن! از اربابت میگیری پول دیه رو دیگه! ( سعادتی و وفایی ) نگران نباش

هروقت جیگر داشتی مشخصاتت رو بنویسی اون موقع صحت حرفات هم معلوم میشه

اونقدر دوس دارم میبینم بدخواهام تربیت و ادب و شعورشون زیر شن کش هست

سلام علیکم
حاج بهرام بعد از کلی صحبت با شما مگر قرار نبود قاط نزنی!!!!!
مگه قراره اسم زرندیه تغییر کنه پیشنهاد ما برای زرندیه به فرماندار محترم این اسم زیباست:
مأمونیه

سلام ، بابا طرف سه هیچه با خودش ، من اصن اسمی از جایی نبردم که ، طرف اومده داره دادار دودور میکنه
احسنت به این اسم

محمدیان سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 09:18

داود محمدیان جانباز ٤٥٪ حالا حرف داری بیا ببینم کی میخواد با من رو به رو شه

آقا داود هیچ وقت نمیاد با این ادبیات صحبت بکنه، یه چی بگو به سیستمت بخوره، از یکی هم مایه بزار که هم قد خودت باشه

در ضمن ، اونقدر حقیر هستی که از ترست از این و اون مایه میزاری ، خیلی زشته واقعن

حامدم،شیرم مثله اسد پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 17:57 http://www.rogheyedel.blogfa.com

سلام
با مطلبی با عنوان :
شهید گمنام نیــــــا...
به روز هستم
ممنون میشم سر بزنید!
یا حق

بح بح سلام علیک زیارت قبول

davood mohammadian شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 18:41 http://http://davoodmohammadian.blogfa.com/

باسلام خدمت دوست گرامی که از نام بنده می خواهد مایه بگذارد.عزیزمن درست نیست شما که جرات نداری اسمت را بیان کنی .نمی توانی از نام شهرت دفاع کنی لطفا نام من را ذکر نکن . تا وقتی حسادت در بین آسیابکیها نسبت به خودشان موج میزند آسیابک نمی تواند شهر باشد من اگر بخواهم کاری کنم حرف نمی زنم عمل می کنم نه اینکه جانباز هستم جانبازیم برای وطنم بودوبس .به بنده گفته بودند فرماندار می آید مسجد بیا حرف بزن اما دیدم صلاح نیست وحتی به مسجد نرفتم جناب آقای بهرام همایون ممنون که اطلاع رسانی کردید.

بنده مخلص شما و همه آسیابکی های عزیز هستم
دوستدارتان هستم، زیاد زیاد

davoodmohammadian شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 19:16 http://davoodmohammadian.blogfa.com/

باسلام
آقایی که از اسم بنده مایه می گذاری جوابت را در وبلاگم دادم برو تحویل بگیر اینجوری رو بازی میکنند .....

مخلص ، ممنونم که جواب ایشون رو دادید

محب علی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 08:31

سلام بر فرماندار شهرستان زرندیه و بر بهرام همایون شیر بیشه شهامت

جاااان ؟؟؟ علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد