خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شیر زخمی به مراتب خطرش بیشتر است ×!×

پسـر فاطمه حتمـا جگرش بیشتـر است

هیبتـش از همه مثل پـدرش بیشتر است

دل نبنـدید بـه ایـن تکیه به بستر زدنش

شیر زخمی به مراتب خطرش بیشتر است

نظرات 2 + ارسال نظر
چرا منو نمیشناسی؟؟ جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:14

سلام چرا نمیشه برای شما پیام خصوصی گذاشت؟؟

سلام
به ایمیل بنده ارسال کنید
bah_2634@yahoo.com
پس از ایمیل برام نظر بزارید که بخونم

همون قبلی ام جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 17:55

سلام .میشه سوژه تون رو یه کم متفاوت تر ارائه کنید؟
ناسلامتی شما عکاس و خبرنگارید .هیچ موضوع اختصاصی تر یا محلی تر نیست که شما بنویسید

من بخاطر کیفیت کار خودتون میگم وگرنه منو چه به دخالت تو کار بزرگان و عزیزان

ببخش اگر یاد نظر دادم هر دفعه خاستم کامنت بذارم چیزی به ذهنم نرسید.یا ایراد از مغز کوچیک منه یا از موضوع انتخابی شما

با دیده باز از پیشنهاد های شما استقبال میکنم
شما کمکم کنید
مطمئنا مشکل از منه
شما بزرگوارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد