خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

پرسش و پاسخ ×!×

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام علیکم
با فرهنگ کتاب خوانی به روز هستم حتما نظر بگذار
دوم اینکه حالا خوبه خاک رو می ریزن اگه خاک نمی ریختن چی؟و می گفتن کف کفشتان خاک داره از مهرماه هم که مدارس باز میشه شلوغتر هم میشه بارندگی هم که بشه چه بهتر گل میشه میره درز سنگفرشها رو میگیره و اینجوری چسبندگیشون بهتر میشه

سلام، چشم

؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟ چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 23:16

سلام

یه وقتهایی بهتره که آدم به خودش بگه:

چشمها را باید شست...

یا اینکه بگیم:

چشمها را باید بست...

سلام ، واس ما از این صوبتا گذشته

nastaran شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 15:09 http://www.ghoghnos1393.blogfa.com

سلام بزرگوار...
اپم با یک دلنوشته به نام انتظار...
منتظر حضور گرمتون هستمم

سلام علیک، چشمممممممم

بهار دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:01 http://baharerasekh.blogfa.com/

سلام اقای همایون .ممنون که به وبم سرزدین ونظردادین.منم بازدیدکننده وب شماهستم.
همیشه موفق وسربلندباشین.بازم ممنون ازبازدیدتون.

خواهش میکنم ، سر میزنم به صورت مداوم
متشکرم بر شما هنرمند نوجوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد