خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

نشانی غلط از مذاکرات ×!×

حسن عباسی:

مدام به مردم آدرس و نشانی غلط دادن که مردم دلیل مشکلات ما عدم رابطه با آمریکاست...

کف دانشـگاه را خالــی دیــدنــد، فکـــر کردنــد تغیــیر دولتــی صـــورت گــرفــته

حــالا دیــگـه مــــا راه میافتیم می گیــم آقا رفتیم پای مــیز مذاکره رفتید هشــت سال

دسـت آورد اتــمـی کشــور که حاصل خون شــهــدای هستــه ای مــا بود رو گذاشتیـد

بــرای 4 و نیـــم میلــــیارد دلار، که تـازه اون رو هــم ذره ذره ذره بهتــون بــــدن...

روشنفکر خودفروخته ­ای که فقـط میـتونه کراوات بـزنه زیر گردنـش بره تو اجلاس داووس

بگه مـا تنهـا و تنـها بایـد در جهـان سلطــه ذوب بشــــویم پیــروز مـی شـــویــد....

نظرات 2 + ارسال نظر
mehdi جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 22:03 http://jok2jok2014.blogsky.com

یه سری هم به من بزن دوست عزیز.

خزان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 00:11

سلام

من خیلی اهل سیاست نیستم و نظر نمیدم اما از

شما ممنونم که اطلاعات خوب و به روزی در اختیار

مخاطبین قرار میدید

در ضمن (میتونه کراوات بزنه) دقت کردی؟میتونه

پایدار باشی هنرمند خوب خوب خوب

به جاش من عاشق سیاستم
خواهش میکنـــــــــــــــــم
بله بله، بله ، ویرایش شد
موید باشید هنرمند بزرگوار بزرگوار بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد