خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

بودن یا نبودن ×!×

نظرات 4 + ارسال نظر
خزان یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:25

سلام ماکه اگر روزی یه بار صله رحم به جانیاریم روزمون شب نمیشه

منظورتون دقیقا از این جملات چیه؟؟

بین کدوم ماندن و نماندن تضاد هست؟فرهنگ و

قانون در کدوم موضوع تصویر شما همدیگرو نقض

میکنند؟

من از تصویرتون چیزی نفهمیدم.کتابهای داخل این

کانکس به هر حال در حال خاک خوردن بودند

تاکید باید روی فرهنگ مطالعه باشه نه مکان مطالعه!!!

سلام، آخه شورای شهر رای دادن که می بایست این کانکس از اینجا برداشته بشه
بنده جسارت نکردم به طرفی
فقط خبر دادم

سلام علیکم
یاد دکه روزنامه فروشی قدیم بخیر در همین مکان بود ولی سدمعبر به شمار نمی رفت اما این ایستگاه سدمعبر است؟ تفاوت را برای ما شرح دهید حیف عکسی از آن زمان ندارم که در کنار این عکس بگذارم تا مقایسه شود البته آن عکس باید با متولی که هم اکنون در شوراست چاپ شود
یاحق

سلام علیک
حاجی من کاری با دو طرف ندارم
حرکت غیر قانونی، غیرقانونیه !
همه ما باید تابع قانون باشیم !
باید قبول کرد، باید پذیرفت
باید عقب نشینی کرد
بعضی وقتا عقب نشینی خیزی میشه برای جهش به جلو

سلام خدمت شما همسنگر عزیزوگرامی
به مناسبت هفته دفاع مقدس به روز شدیم
www.hossein-neyshabori.com
پایگاه اطلاع رسانی و مداحی مداح اهل بیت (ع)
کربلایی حسین نیشابوری

لطفا بازدید و نظر بدهید
التماس دعای فرج

سلام، چشم

سمیرا یکه تاز دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 16:19

با سلام واحترام

فصل من پاییز است اما من

آشتی خواهم داد

دست پر مهر بهار و دل سر سخت خزان را باهم...

پاییزتان مبارک

مهرتان پر مهر[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد