خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

نشست وبلاگ نویسان ×!×

نشست وبلاگ نویسان زرندیه با مسئولین شهرستان زرندیه

مکان : زاویه، کانون پرورش فکری

زمان : پنج شنبه مورخ 93/07/15 راس ساعت 10 صبح

نظرات 7 + ارسال نظر
هادی بیابانی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 13:40

سلاااااااام بر مرد فعال شهر عکاس شهر از بس خودتو درگیر کردی ایام هفته یادت رفته 15 مهرسه شنبه هستا رفیق گل

سلام داداش، تقویمت جلوئه

محمد دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 18:53

سلام کجای قانون نوشته ؟؟؟ کدوم قانون میگه که ایستگاه کتاب تو شهرمون نباشه؟؟؟؟؟؟ همه چیزش عالیهههههههه. بابا بزارید شهرمون پیشرفت کنه دیگه.نه سد معبر و نه پیز دیگه ای. فقط کافیه حاج رضا اشاره کنه ما دیگه شورا مورا نمیشناسیم. هرچی ما بچه غیرتی ها هیچی نمیگیم!!

آقا جان ، ما یه کتابخونه دولتی داریم
یه کتابخونه با مشارکت مردمی
یه کتابخونه سیار
این کتابخونه کنار خیابون جزو کدوم یکی از اینها میشه ؟
قانون واسه ماهاست، دوست عزیز، منم دوست دارم باشه، ولی نه اینجوری که شما میگی بی منطق

مرضیه شاکر دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 19:50 http://yaghinegomshodeh.blogfa.com/

سلام و درود
با یک لحظه عاشفانه و امید مهمان وبلاگم باشید..
موفق باشید..

سلام، با شوق فراوون میپذیرم

سلام
حاج بهرام بنده به علت نداشتن یک تشکل واقعی و تشکیلات متحد و همچنین نداشتن شورای پرکار و دلسوز و نیز نیامدن وبلاگ نویسان زاویه هنگام رأی گیری در اداره ارشاد در سال گذشته این جلسه را به نشانه اعتراض تحریم می کنم.
ضمن اینکه ما مثل برخی ها!!!!!!! دنبال اعتبار واهی نیستیم و نیازی به این کارها نداریم.
امااخبار واصله را از شما عزیز خواهم پرسید موفق باشید

سلام عزیزم
بیخود کردی
باید بیایی
دوست دارم هوارتا

سلام علیکم
برادر عزیز من نسبت به فعالیت برادران صلاح و نجارلو اعتراض دارم این آقایان شأن انجمن را پایین آورده اند وجدانا اگر حرف ناحسابی می زنم بگو. فعالیتی که ندارند بعد از مدتها سکوت که هیچ خبری از اینها نبود الان چند روزی است که دوباره چون اسم فرماندار و ارشاد و برخی آقایان دیگر آمده تحرکات خود را شروع کرده اند از خودت پرسیدی چرا وبلاگ جواد مولایی به روز نمی شود؟ بپرس جوابت رو حتما میده.اما اطلاع رسانی و اهداف و خط و مشی من مشخص است قصد خودنمایی ندارم چون نیازی به این کار ندارم اما این افراد تا مادامی که حضور دارند و بحثهای مالی و ...را پیش می کشند جای امثال ما نیست.
همچنین رای گیری پارسال هم که به طور کلی بودار بود نشان به آن نشان که من بلافاصله بعد از مراسم به جواد گفتم این هم از شم اطلاعاتی ماست که در ما عجین شده. و این مسائل را به خوبی متوجه می شویم. به هرحال در این خصوص من شرمنده ام هر کاری را انجام می دهم اما جلسه فردا خیر. اما در این مورد در جای خود حتما قلم خواهم زد. موفق باشید

آیینه های بی نقاب پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 15:17

سلام

من نتونستم در انجمن وبلاگ نویسان حضور داشته باشم

امیدوارم بتونم اخبارش رو در این خونه ی گرم پی گیری کنم

تلاشتان مستدام

سلام کاک بهرام پیام قبلی خصوصی بود
داور عزیزم دقت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد