خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

نشست انجمن وب نگاران زرندیه در زاویه ×!×

سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

نشست انجمن وب نگاران زرندیه در شهر زاویه   اینجا کلیک کنید

تعداد عکس ها : 34

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام علیکم
به به! به به! ژستهای برخی از این عزیزان بسیار عالی بود البته این از هنرمندی عکاس زبردستی چون کاک بهرام بر می آید و بس.
اما ای کاش همیشه انجمن نسبت به جلسات خود پایبند و استوار باشد نه فقط برای دیدن جناب فرماندار و ایضا سایر دوستانی که در تصاویر مشخصند.
به هر حال من کماکان منتظر نتیجه جلساتی که هرگز برگزار نشده هستم که بدانیم کسانی که رأی کسب کرده اند چه کار مهمیانجام خواهند داد و آیا این جلسه برگزار شده برای برخی از آقایان مصلحتی نبوده
روی کمک ما هم همه جوره حساب کنید اگر قابل بدانید هرچند.........

مرضیه یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 08:08 http://yaghinegomshodeh.blogfa.com/

سلام و درود
روز بزرگداشت حافظ -شاعر قرن- را به شما دوست گرامی تبریک عرض میکنم.

ملیکا یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 17:44 http://melika709.blogfa.com

خوبه قبول داری اصلا دلم باهات صاف نمیشه حتی سرکلاس نمیام ببینمت

اصن برام مهم نیست
دیگی که برا من نجوشه ....

یکه تاز یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 17:54

امروز تنها وارث غدیر حضرت مهدی (علیه السلام) است.

خدایا لذت دیدارش را بر ما ارزانی دار

عید سعید غدیر مبارک

ملیکا یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 22:11 http://melika709.blogfa.com

جهنم که مهم نیست بهتر

خراب این جذبه هاتم

کریم صلاح دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:32 http://www.shahidkarimsalah.blogfa.com

با سلام خدمت اقابهرام گل
حضورتان مثل همیشه درخشان بود
ممنون که حضور دارید و با عث سرفرازی هستید
بودن کنار دوستان خوب با عث عزت و افتخار در همه جمع هاست.
انشاالله که حضورتان پایدار و دوستی ها پایدار تر باشد.
درود بر شما و درود براین وحدت بینظیر.
ممنونم.

آقا نمیخواد تشکر کنی، سعی کن پست بزاری و فعال باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد