خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

جشن سادات، عید غدیر زرندیه ×!×

سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

جشن سادات، عید غدیر زرندیه   اینجا   کلیک کنید

تعداد عکس ها : 27

نظرات 10 + ارسال نظر

بسمه تعالی
سلام علیکم
اول اینکه این عید بزرگ شیعه را به همه و به خصوص به شما برادر عزیز تبریک عرض می کنم
دوم اینکه زحمت تمامی عکسهای هیأت برعهده جنابعالی است از اینکه بی ریا و بدون هیچ گونه چشمداشتی کار می کنید بینهایت ممنون و متشکر امیدوارم در شب عزیز حضرت علی علیه السلام دستگیرت شود.

سلام عزیزم، مخلص

ملیکا دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:58 http://melika709.blogfa.com

تو رو که میبینم همش یاد احمق بودن خودم میافتم نیام بهتره

بیشتر سعی کن به عشقت فکر کنی که اروم بشی ، جواد رو میگم، همون مهندسه

ملیکا دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 14:07 http://melika709.blogfa.com

اتفاقا فقط اون آرومم می کنه
با همه بداخلاقیش دو رو نبود عوضی نیس خودتم میدونی جواد نفسمه

آره خب، پول باشه همه میشن نفس آدم، کم چیزی نیس که، پای کلی پول وسطه، منم از بچگی آدم عوضی و بی همه چیزی بودم

nastaran دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 15:00 http://www.ghoghnos1393.blogfa.com

گر خدایی نیست جز رب جلی
لا امیــرالمومنین، الا علــی
عید غدیر مبارک

سمیرا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 00:17

سلام خسته نباشید

به خدا انقدر لذت میبرم به روز هستید

هنرمند فعال به شما میگن بهرام خان

(بح بح)وای نه نوزده میشم(به به)

در پناه شاه نجف

متشکرم بانو

محمدساعدی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 21:30 http://http

سلام جناب مهندس بهرام تشکر واژه ی کوچکی ست در برابر زحمات شما امید ذره ای از زحمات را در عروسیت جبران کنیم البه باید می نوشتم دامادیت سربلند باشی اقا بهرام

سلاااااااام اقای ساعدی عزیزم، مخلص شما هم هستیم، همینکه حضور دارید برا ما قوت قلبه، از این عذاب ها هم برای ما دعا نکنید

nasersalah.blog.ir پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 09:45

سلام
خیلی زیبا بود
یا علی مدد

سلام
آقای بستنی یخی من اهل تهدید نیستماما اهل خواهش چرا خواهش می کنم حذف کن داداش حذف کن برادر حذف کن بستنی حذف کن عکاس
خوب همه دیدند با این گل باهم آشتی می کنیم و شما حذف می کنی

زرشک

امیر پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 23:12

سلام داش بهرام مثل همیشه زیبا بودمخصوصا عکس اولی

امیر دوستمون داره ضجه میزنه عکسش رو پاک کنم

سلام علیکم

حالا ما بی خیال شدیم و دوستان ول نمی کنند
اما خوشحالم که دوستان زیادی مثل شما و سایر دوستان دارم
امیدوارم در دهه اول محرم تصاویری را ثبت کنید که در شهرستان تک باشد و همچنین اداره ارشاد اگر این پیام را می خواند مسابقه عکاسی محرم را بگذارد هرچند در یک پیام برای ایشان خواهم خواست که مسابقه ای تحت عنوان عکاس عاشورایی را ترتیب دهد. این هم جایزه اولی برای شما

سلام ، چاکرات ، حتما میخونند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد