خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

آلبوم تصاویر مسئولین زرندیه×!×

یه کار جدید انجام دادم، گفتم شاید به درد خلق الله بخوره

عکس مسئولین شهرستانی رو گذاشتم تا کاربرا استفاده کنند

هم مسئولین رو بشناسند و هم اینکه اگه لازم داشتند به کار بگیرند

البته ناقص هست، ولی به مرور زمان تکمیل میشه

اینجا مشاهده کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا یکه تاز سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 21:22

سلام بهرام خان

ممنون از تلاشت.به امید اینکه روزی عکس شما را

به عنوان یکی از شاخصترین افراد جامعه ببینیم

یه کمی پر رنگتر و باتجربه تر از الان

موید باشی برادر خوبم

سلام علیکم ، اصن آدم شما یه نفر رو میبینه کلی انرجی میگیره، خدا حفظتون کنه

خانم میراحمدی سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:56 http://seyed0912.blogfa.com

سلام ممنون بابت عکس هایی که از مراسسم سادات و عرفه و... گرفتید.
راستش آقای همایون بنده هرچی فکر کردم ببینم این عکس مسئولین چه به درد خلق الله میخوره نتیجه ای نگرفتم!!! شاید هم چون بجز اینکه وظایف کاری خودشون رو که باید انجام بدن به نحو احسن انجام میدن،زحمت های فراوانی می کشند و مدیریت جهادی رو پیش گرفتند، خلق الله هم میخوان عکساشون رو قاب کنند بزنن منزلشون یادگاری!!
در پناه حق

سلام علیک
یادش به خیر، یه زمانی بود ملت به من میگفتن تند نرو
الان خودشون سوار پورشه پانامرا شدن فقط میگازن

امیر پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 10:29

تا دیروز که مسوولین فعلی عکسشان روی همین نشریه دوستان بود آدم های اصلح بودند

حالا چه شده بد شده اند!

بدبختی ما یکی دو تا نیس که آقا امیر خیلیه

نسیم بیداری پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 22:02 http://hoseinvakili.blogfa.com/

با سلام

کارت یه کار ارزشی است - من همیشه به دنبال گلچینی از تصاویر مسئولین می گشتم

موفق باشی

مخلص عزیزم

هادی بیابانی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:08

سیلاممممممممممم ریفیق دخالت تو کار مسئولین واااااااااااای جدا از شوحی خیلی خوب بود فقط عکس من و خودتو فراموش کردی بزاری مگه منو تو مسئول نیستیم تو عکاس حرفه ای من نماینده افراد خاص اون چوب من کجاست دوتا به این بهرام خان بزنیم

آخخخخخخخخخ راس میگی

محمدرضا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:49 http://shohadayezarandieh.blogfa.com

سلام
بسیار زیباست وبلاگتون
خوشحال میشم اگه از وبلاگ جدید من هم دیدن کنید .
و لینک کنید
تشکر

سلام بر شما ، با شوق فراوان میپذیرم

زاویه ای دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 16:39

با سلام
خواهشمند است عکس آقای باقری امام جمعه محترم شهر زاویه را تعویض نمائید

سلام علیکم، چشم،

مهدی خلج معصومی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 05:03

سلام
برادر خداقوت و دست مریزاد
فقط یکی دو تا نکته داشت جسارتا:
عکس بعضی از پستها، دونفره بود! ینی دوتایی باهم رییس فلان اداره و... هستند؟ نصف نصف اند یا چی؟
و اینکه اسم جناب آقای جوانمرد که بسیار ارادتمند ایشونم هستیم، احمد است. که به اشتباه درج فرمودید:استاد
بازهم تشکر از کار خوبتون

خوب شد یاداوری کردید اسمشون رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد