خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

بدون شرح !×!

بدبختی ما از جایی شروع میشه که یکی از مسئولین شُل بگیره

اینجوری میشه که یه نماینده به خودش اجازه میده اینجوری افاضات بفرماید !

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدساعدی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:16

در خبرگزاری فارس در بخش استانها از حوانانمردان زرندیه جوابهای در خور گرفتند لینکش را برایتان ارسال میکنم

محمد شنبه 17 آبان 1393 ساعت 18:50

سلام این همه مهندس مهندس ردیف کردین از کجا آوردین کی اینا مهندسی را گرفتن که ما که همکارشان هستیم بی خبریم

به یه چیز بهتر گیر بدید که بتونیم "گیر" حسابش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد