خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تبریکات ×!×

ضمن آرزوی موفقیت برای

سید مصطفی ساجدی و محمدرضا بختیاری عزیز

که به عنوان بازیکنان برتر مسابقات کشوری انتخاب شدند،

آرزوی سلامتی و تندرستی برایشان داریم.

ان شاءالله راه موفقیت برایشان هموار گردد

نظرات 4 + ارسال نظر
نفس سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 16:47 http://dehkade-dokhtarane.blogfa.com

دستتون درد نکنه....

قربان شما خانم بزرگوار

عشقت چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:11

ایشاالله موفق بشن

چه اسم تابلویی :/ داری

محمدساعدی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 00:12

سلام علیکم
این خبر را در وب هییت فوتبال که عمدتا مرور می کنیم نبود
مع الوصف از انشارش بینهایت سپاسگزارم و با اجازهبه موقع باز نشر میکنم ولی ایکاش با عکس ومشخصات بود خداوندان شائ الله این دوعزیز را موفق بدارد و روزی در تیمهای ملی افتخار افرینی کنند یا حسین

سلام ، از معدود اشخاصی هستن که ازشون عکس ندارم

یادداشت های اهلی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 19:26 http://azamahli.blogfa.com

سلام
پستی از اسامی در گذشتگان پایین ده نوشته ام .لطفا اسامی در گذشتگانتان را برام بفرستید تا به لیست اضافه کنم.تادر این دهه اول محرم فاتحه ای نثار روحشان کنیم .

سلام ، چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد