خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

13 آبان ×!×

آتش زدن پرچم رژیم جعلی،نحس و نجس و کودک کش اسرائیل

و آمریکای جنایتکار

توسط همکاران هیات عاشقات ثارالله





نظرات 4 + ارسال نظر

بسمه تعالی
سلام علیکم
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر ضد ولایت فقیه
دوست گرامی برادر بهرام همایون، از اینکه این تصاویر را در اولویت کاری خود قرار دادید کمال تشکر و سپاسگزاری را از شما داریم باشد در آینده ای نزدیک از زحمات شما قدردانی به عمل آید.
و من الله توفیق
روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

فقط زودتر جبران کنید، شهریه دانشگاه رو هنوز نریختم

امیر پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 22:00

سلام داش بهرام مرسی که به مراسمات ما سر میزنی وعکس میندازی

مخلصتم امیرجان

کوثر.م پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 23:31

سلام خسته نباشید .
عکس ها کیفیت مناسبی ندارند ،از شما بیشتر انتظار میرود .

سلام، ان شاالله بهتر میشه، البته باید درک کنید وبلاگی که سه تا چهار هزار عکس روش بارگزاری شده، باید به فکر لودینگش هم باشه ، یا عکس با کیفیت، یا سرعت !

سمیرا یکه تاز جمعه 23 آبان 1393 ساعت 00:26

سلام هنرمند خوب همشهری

دست مریزاد به تلاش بی وقفه و تاثیر گذارتون

همت شما در به تصویر کشیدن واقعیتهای

ملموس روز مره مثل مراسمهای مختلف

ستودنیه

خسته نباشید

سلام علیک، مخلص شما هنرمند گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد